    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Sygnał z HB
    Date: Tue, 13 Apr 2010 16:57:43 +0200

    On Tue, 13 Apr 2010 12:52:25 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >ja tez z tym walcze, ale każdy liczy koszta i chce zarabiać tyle co na
    >zachodzie (europy).

    ale koszt projekt pod "media" i jego wykonania w czesci (kanaly,
    przepusty, rurki pod kable - aby pozniej nie bylo problemu z
    wciagnieciem kilku koncentrykow, kilku skretek. A urzadzenia jak
    potrzeba. Ale generalnie to wiadomo co potrzeba:

    tv satelitarna (Astra, HotBird) - min. 2 niezalezne kable (bo
    urzadzenia z nagrywaniem)

    tv naziemna - dvb-t

    tv kablowa - pod kablowke (moze byc ich nawet kilka - jak sie maja
    zamontowac w jednym centralnym punkcie, gdzie dochodza wszystkie kable
    ze wszystkich mieszkan)

    telefony - kilka par pod typowe telefony (nawet mozna w bloku zalozyc
    centralke, aby koszty abonamentow pominac)

    Internet - siec w bloku (dobrosasiedzka wymiana materialow) i dostep
    do swiata.

    no i miejsce na instalacje ekstra anteny, jakby komus bylo za malo,
    ale sam ponosi koszty - i zakaz instalowania na balkonach.

    W kosztach domu (mieszkan) to byloby pomijalne!

    --
    ThinkXtra