  • Data: 2013-10-06 21:49:35
    Temat: Re: Syrena 105 (km/h) i ITD
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-06 21:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Jakie absurdy, głąbie?
    >
    > Ten się nie myli kto nic nie robi.
    >
    > Statystycznie raz na jakiś czas muszą się pomylić.

    To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.
    Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich
    Vincent goni matole.

    > Drogi durniu, nic co napisałem w niniejszym wątku nie jest sprzeczne
    > z powyższym cytatem.
    >
    > Primo: rozumiem prawo.
    >
    > Secundo: nie namawiam do ignorowania prawa tylko do omijania jednej
    > głupawej okolicy. Widać jesteś zbyt głupi, żeby te dwie rzeczy
    > odróżnić - idealnie pasujesz do Białego Boru.

    Tak. Lawa jeździ zgodnie z przepisami i z tego powodu deklaruje omijanie
    pewnych rejonów by go nie złapali na przekraczaniu prędkości LOL.
    Ty chyba żyjesz w jakimś pojebanym kraju lub sam jesteś zdrowy inaczej LOL

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm