  • 61. Data: 2010-10-06 18:31:31
    Temat: Re: System kontroli wersji.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-06 11:21, Jędrzej Dudkiewicz wrote:
    > Mam wrażenie, że pisząc "klikalne" ludzie mają na myśli nie "obsługiwane
    > za pomocą myszki" a raczej "przedstawiające informacje w formie
    > graficznej".

    Nie. Klikalne oznacza interaktywne. Jak w TortoiseSVN. Wykonuje operacje
    np. blame czy szukania zmian w plikach kilukrotnie szybciej i wygodniej
    klikając niż wpisując polecenia w konsoli.

    Co nie znaczy że jestem przeciwnikiem kosoli. Po prostu mysza wygodniej
    wskazać interesującą mnie linijkę niż wpisać polecenie na kilkadziesiat
    znakow akurat w tym wypadku.

  • 62. Data: 2010-10-06 18:35:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-06 18:48, Andrzej W. wrote:
    > Dopiero po zamapowaniu dysku sieciowego za pomocą netdrive jako dysku
    > lokalnego dało się tego używać.

    Zwykłe montowanie katalogu sieciwego jako literki w win nie pomaga?

  • 63. Data: 2010-10-06 18:57:33
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    > Zwykłe montowanie katalogu sieciwego jako literki w win nie pomaga?

    Fajnie by było, ale niestety na moich Win XP SP3 nie da się zamontować
    WebDAV jako literki. Z tego co wyczytałem w sieci, to jeszcze w SP2 dało
    się. Poza tym mój WebDAV nie jest na porcie 80 i z tym też windows miał
    podobno kłopoty.

    Błąd jest taki:
    Wystąpił błąd systemu 67.
    Nie można odnaleźć nazwy sieciowej.

    Przy czym dysk bez problemu można przeglądać w "Moich miejscach
    sieciowych" zarówno po http jak i https, oraz widzi go bez kłopotu
    netdrive i cadaver.

    Z drugiej strony montowanie repozytorium w systemie plików u klienta
    jako r/w jest dla mnie nie do pomyślenia. Do repozytorium powinien mieć
    fizyczny dostęp tylko administrator, a klienci jedynie przez program
    kliencki.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 64. Data: 2010-10-06 19:04:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-06 20:57, Andrzej W. wrote:
    > Z drugiej strony montowanie repozytorium w systemie plików u klienta
    > jako r/w jest dla mnie nie do pomyślenia.

    Wygląda jak SourceSafe :/

    > Do repozytorium powinien mieć
    > fizyczny dostęp tylko administrator, a klienci jedynie przez program
    > kliencki.

    Mimo wszystko może jednak postaw jakiś SVN na tanim routerze za 200zl +
    dysk z linuxem. Bedzie chodził 24/h, zjadal znikome ilości pradu i
    będzie w miarę normalnie. Kiedyś używalem i działało zaskakująco sprawnie.

  • 65. Data: 2010-10-06 19:07:15
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

> [...]
    > dysk z linuxem. Bedzie chodził 24/h, zjadal znikome ilości pradu i
    > będzie w miarę normalnie. Kiedyś używalem i działało zaskakująco sprawnie.

    Jestem coraz bliższy wystawienia dla reszty ludzi swojego prywatnego
    SVNa, trudno będę trzymał włączoną maszynę wieczorem w ustalonych
    godzinach i tak przy niej siedzę po nocach.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 66. Data: 2010-10-06 19:15:58
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 21:07:15 +0200, Andrzej W. napisał(a):

    > Jestem coraz bliższy wystawienia dla reszty ludzi swojego prywatnego
    > SVNa, trudno będę trzymał włączoną maszynę wieczorem w ustalonych
    > godzinach i tak przy niej siedzę po nocach.

    A moze maly NAS? Np. Netgear ma takowe, na debianie, da sie doinstalowac
    SVNa.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 67. Data: 2010-10-06 22:42:22
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 06.10.2010 21:07, Andrzej W. pisze:

    > Jestem coraz bliższy wystawienia dla reszty ludzi swojego prywatnego
    > SVNa, trudno będę trzymał włączoną maszynę wieczorem w ustalonych
    > godzinach i tak przy niej siedzę po nocach.

    A ja powtórzę - użyj jakiegoś rozproszonego sytemu i umieść "bazę" na
    ftp/dav/http - wtedy gdy zrobisz zmiany wygenerujesz patche, wrzucisz na
    serwer i tyle. Jak ktoś zrobi zmiany - wygeneruje patche, wyśle mailem i
    tez będzie ok, skoro to projekt na 2 osoby.

    Michoo

  • 68. Data: 2010-10-07 08:16:34
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    Andrzej W. wrote:
    > Jestem coraz bliższy wystawienia dla reszty ludzi swojego prywatnego
    > SVNa, trudno będę trzymał włączoną maszynę wieczorem w ustalonych
    > godzinach i tak przy niej siedzę po nocach.

    A nie mozesz po prostu zmienic hostingu? Kiedys dwoch moich znajomych
    wykupilo hosting na linuxpl.com - skorzystali z najtanszej oferty. Jeden
    z nich powiedzial mi, ze postawil tam SVNa z tym, ze najpierw musial
    zaplacic 50 zl(oplata jednorazowa) za dostep do ssh.

    Jezeli zdecydowalbys sie na takie rozwiazanie to poniosl bys dodatkowe
    koszty, ale bylyby to koszty jednorazowe - cena hostingu na linuxpl.com
    jest taka sama jak na abajt.pl.

    Dodam, ze zanim sie zdecydujesz warto byloby porozmawiac o szczegolach
    oferty z Biurem Obslugi Klienta. Chocby po to, zeby ustailic czy
    aktywacja SSH jest darmowa czy trzeba placic oplate aktywacyjna. Pisze o
    tym bo nie wiem W OGOLE jak wyglada sprawa z tym calym SVNem, a nie
    chcialbym Cie wprowadzic w blad.

    Swoja droga, patrzac na oferte abajt.pl i linuxpl.com, zaczalem sie
    zastanawiac czy te firmy nie sa czasem ze soba powiazane. Moze warto
    pogadac z BOKiem abajt.pl i zapytac, czy da sie postawic tam SVNa za
    dodatkowa, jednorazowa oplata?

    pozdr.
    Tomasz Krzos

  • 69. Data: 2010-10-07 10:10:26
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-07 10:16, Tomek[TK] pisze:

> [...]
    > zastanawiac czy te firmy nie sa czasem ze soba powiazane. Moze warto
    > pogadac z BOKiem abajt.pl i zapytac, czy da sie postawic tam SVNa za

    abajt.pl i linuxpl.com oraz serveradmin.pl to dokładnie to samo, tz.
    ktoś kogoś przejął, niestety nie ujednolicili oferty i nie chcą mnie tak
    po prostu przenieść między swoimi serwerami. Zaproponowali rozwiązanie
    umowy i podpisanie jej na nowo.
    Nie chce mi się tego co mam konfigurować od nowa a i płacenie 50PLN
    rocznie za svna też mi się nie kalkuluje.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 70. Data: 2010-10-10 06:15:51
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Andrzej W. wrote:

> [...]
    > umowy i podpisanie jej na nowo.
    > Nie chce mi się tego co mam konfigurować od nowa a i płacenie 50PLN
    > rocznie za svna też mi się nie kalkuluje.

    code.google.com ma svn

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"