  • Data: 2011-12-29 11:07:02
    Temat: Re: System zabezpieczający przed zabezpieczeniem.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4efc22eb$0$1202$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przeżyłem strzał opony - przedniej prawej. Jechałem ok. 50 km/godz. (bo
    > wcześniej czuć było, że coś się dzieje). Żadnych sensacji, wyrywania
    > kierownicy.
    > Widziałem też strzał tylnej opony na autostradzie - może dlatego, ze
    > tylna, ale też nic się nie zadziało. Kierowca po prostu zjechał na
    > pobocze.

    Tylnej też przeżyłem - przejeżdzałem przez budowę drogi i na coś
    ostrego na drodze musiałem najechać, bo opona miała rozdarcie z boku
    (na bocznej ścianie, blisko bieżnika) w kształcie trójkąta o boku 5cm.

    Ledwie zauważyłem że coś się stało. Samochód to była toyota camry
    1995 obładowany bagażami bo jechaliśmy autostradą na wycieczkę.

    Przedniej - nie miałem przyjemności.