  • Data: 2012-01-01 15:05:37
    Temat: Re: System zabezpieczający przed zabezpieczeniem.
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-28 23:58, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Jeśli walnie przednia opona, to nawet w samochodach ze wspomaganiem
    > trzeba mocno trzymać kierownicę. Bez wspomagania jest dramatycznie :(

    Zależy od auta, jak testujesz jak pan z filmu na maluchu to zdecydowanie
    masz rację, ale tam warto wspomnieć, że powyżej 80km/h ta namiastka
    samochodu już ledwo trzymała się drogi i wystrzał opony by tu nie pomógł
    zdecydowanie. Przy 120km/h osiągalnym z górki i z wiatrem trzeba było nie
    lada manewrów by utrzymać kierownicę w pełni sprawnym aucie. Normalne
    samochody przy 2x większej prędkości zachowują się 4x lepiej.

    Natomiast w nowocześniejszych autach niż maluch jest lepiej i stabilniej.
    W mojej osobówce walnęła opona przy prędkości coś w okolicach 170km/h.
    Przednia prawa. Poza powstałym hukiem to na aucie nie zrobiło to wrażenia,
    wyhamowałem i zjechałem na pobocze. Z opony zostały strzępy, nie wyobrażam
    sobie, żeby coś mi miało zablokować układ kierowniczy w tym czasie i w
    imię czego?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564