  • Data: 2017-05-16 12:01:35
    Temat: Re: Szacowanie czasu realizacji zadań
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ależ to ciekawe, normalnie aż tupię nóżkami...

    okazuje się, że jak liderzy europejscy wolność pracowali w europie to
    było kopiuj wklej, a jak teraz nas się tam wygania... oooooooooo... to
    już zmieniają... teraz trzeba rozczajać europejskiej specjalnie
    przygotowane dla nas zagadnienia wolnościowe... ooooo, nie godzi się to...

    mam taką teorię, jeszcze jej nie udowodniłem, że chłopaczki po prostu
    okradli frajerów... może jak mnie przymusowo deportują to się dowiem...
    ogólnie to liderzy mieli ciekawe problemy, np. poznanie kodu binarnego
    (którego nie uczyli na politechnice warszawskiej, więc oni/e się nie
    nauczyli w szkole)