  • Data: 2014-09-17 08:58:43
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    >
    > -- Na miłosierdzie Boskie! Niech mi ktoś wymyje samochód!
    >
    > niewiele pomogą. Mając forsę i zdrowy umysł pójdziesz na plażę, do SPA,
    > czy piwiarni lub kawiarni (na jedno wychodzi?) nie zaś do
    > szczotki/szmaty.
    >

    > Głupi bogacz musi dusić biednego, aby biedny mu służył.
    >
    > Mądry bogacz -- zbuduje myjnię i drona.
    >

    > Dziecko zachodniej Ukrainy pójdzie na wojnę w zamian za ,,pięć dolarów''?
    > Pójdzie i da zabić się, gdy jest skrajnie biedne. Ale plunie na ,,żołd''
    > (czyli zlecenie morderstwa swego sąsiada) bez wahania, gdy będzie bogate.

    Dyktatury najlepiej, najwydajniej funkcjonują gdy rządzeni maja za dużo
    aby zdechnąć a za mało aby żyć. To złoty środek aby satrapa długo sobie
    porządził.

    > I ja wiem, że są, ale takich nie poznałem. :)

    Wydaje się że są w zdecydowanej mniejszości, tak że w pierwszej lepszej
    świątyni ich nie znajdziesz. ;-)

    > Ja -- mam wątpliwości.

    Dobre chociaż i to...

    > Nie wiem.

    Poza wąskim kręgiem najbardziej najbardziej zainteresowanych nikt nie
    wie. Nawet większość wybieranych tego nie wie.

    > Ten, kto złoczyńców pośle za kratki.
    > (i nie o kratkach konfesjonału myślę)

    Jak na razie to nawet tego Bohatera Narodowego nie widać na horyzoncie.