  • Data: 2014-09-17 09:00:06
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-01 04:05, Zenowik6 pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > Takich głupot jak ty wypisujesz to nie słyszałem ani od Rydzyka, ani od
    > Kaczyńskiego.
    > Żebranie na ulicach jest w każdym kraju, nawet w bogatym.
    > Nawet bogaty kraj nie zapewnia dostępu do wszystkich zdobyczy medycyny
    > wszystkim ludziom tam mieszkającym. Część z nich ratuje się żebraniem.

    No pokaż choćby u naszych sąsiadów takich jak Niemcy, Czechy czy
    Białoruś ogólnokrajowe żebranie o datki na aparatur do szpitali mającą
    ratować życie dzieci.

    Ty się w ogóle zastanów co to znaczy "bogaty kraj" jeżeli wiesz to
    powiedz czym do mierzysz - ilością Maybachów na ulicach czy liczbą
    bezdomnych nędzarzy?

    > Nudny jesteś z tym żebraniem. Napisalem ci już wyżej o co chodzi.
    > Ciebie też czeka w przyszłości żebranie. Rydzyk razem z Kaczyńskim
    > nie zapewnią ci dostatniego życia na starość.

    Myślę że nie bardziej niż ty s tymi swoimi fobiami w osobach Rydzyka i
    Kaczyńskiego.

    > Czemu tobie to wszystko trzeba tłumaczyć "jak krowie na rowie" ?
    > Jak nie widziałeś to znaczy, że byłeś nie pod tym lokalem.
    > Pod budką z piwem nie ma tego typu ankieterów.
    > Czy to tak ciężko zrozumieć, że nie pod każdym lokalem
    > i nie o każdym czasie są ankieterzy ?

    A więc nie ma żadnych przesłanek aby się niektórzy cieszyli z wygranej w
    minutę po zamknięciu lokali.

    > Już dawno ktoś powiedział, że "demokracja to zły system,
    > ale nikt nie wymyślił lepszego."

    Jeżeli masz choć trochę oleju w makówce to nie nazywaj tego ogólnie
    obowiązującego qrestwa "demokracją". Choćby z szacunku do tego co
    obwiązywało w starożytnej Grecji.