  • Data: 2010-04-25 21:09:11
    Temat: Re: Szukam atrapy alarmu
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ewa pisze:
    > To ciekawe co piszesz. Swoją drogą skąd wiesz co twierdzą złodzieje ;-)
    > Pooglądałam sobie zabezpieczenia samochodów na moim osiedlu
    > i bywają takie, które mają jakieś konstrukcje na kierownicy.
    > Nie wiem natomiast na czym polega mechaniczna blokada skrzyni biegów
    > - czy jest łatwa w zakładaniu i zdejmowaniu - dla właściciela oczywiście,
    > a nie dla złodzieja. :-) .Czy jest zamykana na jakiś klucz?
    >
    > Co mnie zdziwiło, to to, że nie wszystkie samochody były wyposażone
    > w alarm, przynajmniej nie było widać migającej lampki, no chyba,
> [...]
    no to trzeba było przypieprzyć z otwartej dłoni w dach to byś widziała
    czy ma alarm czy nie. (ewentualnie zabujać) to ze niema diodki - o
    niczym nie świadczy. Mam jeszcze jedna propozycje. kup sobie diodkę
    migającą z dostosowaną bateryjką. jak ją podłączysz to bedzie migać.
    Szacunkowo - bateria płaska wystarczy na tydzień, moze dwa, ciągłego
    migania.
    ToMasz