  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Szukam jakiegoś p2p
    Date: Sun, 12 Feb 2006 22:53:12 +0100

    Sun, 12 Feb 2006 17:14:22 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > zasoby lokalne kontra zasoby internetu to gigantyczna roznica

    odwrotnie do prędkości działania, nie mówiąc o tym że im więcej
    użytkowników wymienia dane między sobą t

    > osobiscie nie widze sensu udostepniania rozwiazan pomagajacych w kradziezy

    zostawmy rozkminy na temat moralności bo przypomina mi to dyskusje
    przeciwników wprowadzania komputeryzacji do firm "bo wielu ludzi
    straci prace".

    Rozwoju techniki nie powstrzymasz, pędu użytkowników ku ściąganiu
    muzyki i filmów z Sieci nie zlikwidujesz, zaś wszelkiej maści
    moralizatorzy z ZAIKSem i RIAA na czele chleba mi nie dają w
    przeciwieństwie do użytkowników sieci którymi się opiekuje.

    Logów Ci u mnie dostatek, jeśli któryś z właścicieli praw autorskich
    będzie zamierzał dochodzić swoich praw to odpowiedzialne organy
    dostaną odpowiednią ich część.

    --
    futszaK
    601061867