    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Date: Tue, 02 Apr 2019 12:08:33 +0200

    Mon, 1 Apr 2019 12:01:45 +0200, w <5ca1e182$0$497$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Jacek" <j...@j...com.pl> napisał(-a):

    > Przepraszam, że pytałem. Zalazłem z tyłu telewizora (mam trochę utrudniony
    > dostęp) 3 porty Euro, LAN i (chyba) HDMI.
    >
    > Teraz, jak rozumiem, muszę znalęźć na Youtube jak wysłać coś tym kablem
    > z WMP do telewizora. Mam nadzieję, że niczego nie zepsuję.:-)

    1. Telewizor podłącz do router (przez wifi, ale można i kablem -- jak
    wygodniej).
    2. Laptop zakładam już jest podłączony do routera :)
    3. Na laptopie dodaj w WMP jakiś mp4 do biblioteki (albo jpg). Dodaje się całe
    foldery do bibliotek Wideo lub Obraz.
    4. Na TV odpal program od odtwarzania multimediów, powinien zobaczyć laptopa
    jako Media Server (tu nie pomogę więcej, nie znam TV).
    5. Odtwarzaj mp4 na TV.