  • 1. Data: 2004-11-17 13:21:42
    Temat: Szukam starej strony domowej
    Od: "Joanna Porębska" <m...@g...pl>

    Moja koleżanka z którą kontakt mi się urwał miała stronę domową.
    Teraz wyszukiwarka Onetu już nie pokazuje tej strony więc być może
    Magda ją już zlikwidowała.Słyszałam ,że istnieje archiwum stron www
    gdzie można znaleźć taką stronę.Jeżeli wiecie coś o tym to napiszcie.

    Aśka

  • 2. Data: 2004-11-17 13:25:28
    Temat: Re: Szukam starej strony domowej
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    www.google.pl ???
    I która Magda , bo ja się tej ----->tu<------- pytałem i nic nie wie. :)

    --
    Marcin Szczygielski
    marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

  • 3. Data: 2004-11-17 13:30:07
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2004-11-17, Joanna Porębska wrote:
    > Moja koleżanka z którą kontakt mi się urwał miała stronę domową.

    To nie jest problem polskiego Internetu. Przed napisaniem na jakąkolwiek
    grupę powinnaś przeczytać jej opis i ew. FAQ. Pomoże Ci w tym strona
    <http://www.killfile.pl/>.

    Wpisz w <http://www.google.pl/> 'web archive'.

    --
    ////))) Unikajcie morderstwa. Prowadzi ono nieuchronnie do kradzieży, :
    //|-O-O ) a kradzież jest prostą drogą do kłamstwa. :

  • 4. Data: 2004-11-17 13:35:54
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Może chodzi o http://web.archive.org ?

    --
    *[ ŁT ]*

  • 5. Data: 2004-11-17 13:38:42
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    www.archive.org

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
    Ciekły, zabieraj te szczękoczułki z klawiatury! (C) Obi na 0-18 2000

  • 6. Data: 2004-11-18 08:36:53
    Temat: Re: Szukam starej strony domowej [OT]
    Od: "AdamPi" <a...@S...onet.pl>

    *ciach*
    :
    > /` _=--` : hell.pl : http://wredna.krowka.mu : Kaja Mikoszewska
    :

    Kya, Twoja strona z sygnaturki nie działa ;) A utrzymanie domeny krowka.mu
    na Mauritiusie to przecież tylko 100 USD za dwa lata :) Polecam uwadze ->
    http://www.nic.mu/

    Pozdrawiam,
    Adam P.

  • 7. Data: 2004-11-18 13:58:26
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2004-11-18, AdamPi wrote:
    [...]
    > Kya, Twoja strona z sygnaturki nie działa ;)

    W sygnaturce podaję też adres e-mail, który działa. W sensie,
    to chyba nie jest problem Internetu, że nie działa adres strony
    z mojej sygnaturki.

    > A utrzymanie domeny krowka.mu na Mauritiusie to przecież tylko
    > 100 USD za dwa lata :) Polecam uwadze -> http://www.nic.mu/

    Dziękuję uprzejmie, wiem, ale to nie moja domena. "Mój" alias chwilowo
    nie działa, bo właściciel domeny robi jakieś porządki.

    FUT warning
    --
    ////))) Myślałem, że ograniczyliśmy mu dzienną porcję cukru? :
    //|-O-O ) ["Kelwin i Celsjusz"] :

  • 8. Data: 2004-11-20 09:29:28
    Od: Piotr Górski <c...@j...cebxbpvz.bet>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 13:35:54 +0000 (UTC) Lukasz Trabinski <l...@t...net>
    napisał(a):

    > Może chodzi o http://web.archive.org ?

    Może chodzi :) Ale tam nie da sie nic odszukac jesli nie mamy dokladnego URL'a