    From: "E" <...@...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Szukam zasilacza USB na 4 akumulatorki AA
    Date: Sat, 19 Jun 2010 01:01:51 +0200

    > Może zmień nawigację? Ja używam w telefonie i działa to trochę dłużej ;)...

    > urządzenie
    >
    > Wiesz, dopiero po dokładnym przeczytaniu Twojego postu zrozumiałem... Ty chcesz
    urządzenie takie, jak Ci polecił Kolega Marcin,
    > tak? Bo szczerze mówiąc dla mnie "ładowarka na USB na 4 akumulatorki AA" oznacza
    ładowarkę, która ŁADUJE 4 akumulatorki, a
    > zasilana jest z USB... Ty poszukujesz przetwornicy/zasilacza (bo to ma ZASILAĆ
    nawigację), a nie ładować akumulatorki AA ;>...
    > dobrze rozumiem? ;>... Jeśli tak, to temat jest trochę mylący ;)...
    > Ty szukasz czegoś podobnego:
    > http://www.allegro.pl/item1074612649_zasilacz_batery
    jny_aa_usb_lub_mini_usb_gps_ipod.html
    > tak?? (nie mam nic wspólnego ze sprzedającym!!).

    Bardzo dziękuję.
    Jest dokładnie tak jak piszesz. Taka nazwa (ładowarka) jest na urządzeniu w
    Leroy-Merlin,
    chociaż w tamtym przypadku nazwa jest częściowo uzasadniona, bo jest to także
    ładowarka.
    Masz rację, że temat może być mylący, więc go zmieniam.