-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Szybkość na przejściach
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<17hd1jstveody$.1l7lm60jmficp$.dlg@40tude.net>
<5e407cf9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 10 Feb 2020 01:29:28 +0100
Message-ID: <501u8l5j9jpz$.1k6r4aijh4i5w$.dlg@40tude.net>
Lines: 37
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1581294569 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 82.143.187.50:53209
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671798
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 9 Feb 2020 22:43:19 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> W dniu 2020-02-09 o 22:30, J.F. pisze:
>> Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze kierowca widzi zblizajacego sie
>> pieszego 150m wczesniej i zwalnia.
>
> Myślę że po prostu wykazano korelację a nie przyczynowość.
> W miejscach i o czasie gdzie ruch pieszych jest większy - kierowcy
> jeżdżą wolniej.
Ale to kierowcy "pierwsi w kolejce" mieli byc.
I czy aby na pewno widzieli tych zblizajacych sie pieszych.
Choc masz racje - to zwykla korelacja moze byc - tu kierowcy jezdza
wolniej, a piesi laza czesciej - to sie latwiej trafia na
"zblizajacego"
>> -Gdy pieszy wkracza na przejście średnia prędkość pojazdów w dużych
>> miastach jest wyższa niż w małych miejscowościach o 6,8 km/h w
>> odległości 10 m przed przejściem i o 1,4 km/h 100 m przed przejściem.
>>
>> A to co ma dowodzic?
>> Ze pieszy w duzych miastach wkracza odwazniej ?
>
> Myślę że tak
>
>> A moze to zwykla fluktuacja statystyczna?
>
> Przydałyby się bardziej surowe dane z tymi wszystkimi przejazdami.
> Bo zgaduję że te prędkości w sytuacji gdy pieszy jest blisko to są albo
> bardzo niskie (gdy się ustępuje mu pierwszeństwa), albo wysokie (gdy się
> nie ustępuje), a średnia w sumie nic nie oznacza.
Ale tu juz o wkraczajacych mowa, czy przechodzacych, a odleglosc 10m.
To mi wypadkiem pachnie, jeli predkosc jest 50 :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.20 06:48 Shrek
- 10.02.20 09:57 J.F.
- 10.02.20 19:41 Shrek
- 10.02.20 20:29 JurekR
- 10.02.20 20:55 8828
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław