  • 1. Data: 2015-02-02 11:39:35
    Temat: T-Mobile i LTE na kartę to oszustwo
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Nabyłem sobie kartę T-Mobile LTE do tabletu i zaczęły się problemy.

    Na początku trzeba w T-M aktywować kartę na LTE choć ma być READY.
    Po drugie pakiety oferowane na opakowaniu i w necie nijak się ma do tego
    co mogą włączyć. Po zakupie karty aktywowałem sobie pakiet 1GB (na opak.
    są jeszcze 3 i 6GB) ale po aktywacji LTE pakiety znikają bo okazuje się
    że są to tylko na G3 !!!!! o czym nie ma nigdzie zapisu. Pakiety LTE
    jakie można mieć to 256 i 512 mega !!!!

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2015-02-02 11:48:23
    Temat: Re: T-Mobile i LTE na kartę to oszustwo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Nabyłem sobie kartę T-Mobile LTE do tabletu i zaczęły się problemy.
    >Na początku trzeba w T-M aktywować kartę na LTE choć ma być READY.

    No, wymieniac karty nie trzeba, wiec w zasadzie Ready :-)

> [...]
    >okazuje się że są to tylko na G3 !!!!! o czym nie ma nigdzie zapisu.
    >Pakiety LTE jakie można mieć to 256 i 512 mega !!!!

    UOKIK, UKE ?

    Przy okazji warto by sprawdzic podane sposoby kontaktu, jesli platne
    ponadstandardowo, to chyba tez zglosic :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-02-02 12:13:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 11:48, J.F. pisze:

    > No, wymieniac karty nie trzeba, wiec w zasadzie Ready :-)

    To się powinno nazywać LTE DEMO a nie READY :)

    > UOKIK, UKE ?

    Tak to wygląda. Pewnie bym nie zauważył nawet gdyby nie to że szybkio
    zjechałem ten pakiet 250MB i się zdziwiłem dla czego nie ma neta skoro
    brałem 1GB a na zużyciu androida była 1/4 tego. Dopiero zalogowałem się
    do apki T-M i zamiast wykupionego 1GB mam magiczne 256MB :)

    > Przy okazji warto by sprawdzic podane sposoby kontaktu, jesli platne
    > ponadstandardowo, to chyba tez zglosic :-)

    Oczywiście że płatne rozmowy na BOK do tego czekanie 20 min na
    połączenie z konsultantem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2015-02-03 00:56:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 11:39:37 UTC+1 użytkownik Chris napisał:
> [...]
    > są jeszcze 3 i 6GB) ale po aktywacji LTE pakiety znikają bo okazuje się
    > że są to tylko na G3 !!!!! o czym nie ma nigdzie zapisu. Pakiety LTE

    Pewno dziala ponizszy zapis

    "W jednym czasie możesz mieć aktywny jeden wybrany przez siebie pakiet. Aktywacja
    nowego pakietu spowoduje zastąpienie poprzedniego. Jednostki z różnych pakietów
    (aktualnego i wcześniejszych) nie kumulują się. "

    Tmobile ma dziwaczne podejscie do LTE.....

    Wywal lepiej ten starter i sprobuj np.

    https://virginmobile.pl/oferta

    Bez odnawiania comiesiecznego pakietow domyslnych, mozna korzystac z

    https://virginmobile.pl/oferta/pakiety-minut-i-danyc
    h#data

    Konsultantka zapewnia, ze waznosc konta na polaczenia wychodzace i transmisje danych
    jest 365 dni od ostatniego doladowania, tak wiec mozna uruchamiac sobie te mniejsze
    pakiety ze srodkow na karcie.

  • 5. Data: 2015-02-03 08:19:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 00:56, krzysztofsf pisze:
> [...]
    nowego pakietu spowoduje zastąpienie poprzedniego. Jednostki z różnych pakietów
    (aktualnego i wcześniejszych) nie kumulują się."

    Ale ja mam jeden pakiet 1GB a karta miała być LTE i jest ale NIGDZIE nie
    ma na opakowaniu zapisu że tylko 256/512, takie info jest TYLKO w BOK.
    Na ofercie z opakowania jest LTE + 1/3/6GB w pakietach miesięcznych co
    jest jawnym oszustwem i to podlega pod UOKik

    > Tmobile ma dziwaczne podejscie do LTE.....

    Teraz już wiem.

    > Wywal lepiej ten starter i sprobuj np.
    >
    > https://virginmobile.pl/oferta

    T-M mi psuje bo mam zasięg a na PLAY i pochodnych już nie jest tak
    kolorowo. Na dachu firmy mam BTS T-M, w domu ma WiFi a tam gdzie często
    jestem poza domem/praca T-M też nadaje idealnie. Mi tam 3G pasuje bo nie
    potrzebuję neta domowego na GSM tylko skoro jest opcja LTE to czemu z
    niej nie korzystać? np. jak jestem poza domem i oglądam jakiś mecz
    on-line :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-02-06 23:30:47
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 08:19, Chris pisze:

> [...]
    > potrzebuję neta domowego na GSM tylko skoro jest opcja LTE to czemu z
    > niej nie korzystać? np. jak jestem poza domem i oglądam jakiś mecz

    W VM masz roaming krajowy więc zasięg T-M również Cię urządza