  • Data: 2016-12-01 12:44:55
    Temat: Re: T-Mobile także mnie kocha!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o1nuhq$cvh$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 583ec5a4$0$5150$6...@n...neostrada.pl
    >Nie mogłem uruchomić starterów:
    >- Virgin
    > - T-Mobile
    > - Play
    >bez wcześniejszej rejestracji.

    Takie prawo od pewnego czasu, nie dziwne, ze przestrzegaja.

    Mowimy o starszym telefonie, ktorego mozna ciagle uzywac bez
    rejestracji ... kiedy dostaliscie przypomnienie, ze ciagle
    niezarejestrowany ?

    Mama w Orange dostala dosc dawno, pobiegla do salonu, choc jej mowie
    ze nie trzeba, bo obiecali nagrody, a tam "pani numer juz jest
    zarejestrowany".

    A ja na kilka nie dostalem, ale moze gdzies sie zapodzial, to rzadko
    uzywane numery.

    Jeden operator wyslal, ze mozna zarejestrowac przy pomocy
    potwierdzenia z innego, zarejestrowanego numeru.

    No i nie wiem - oni chcieli rejestrowac, czy chcieli klientow przejac
    ?

    Bo teraz co innego, coraz blizej termin, a oni jednak chca klientow
    utrzymac.

    J.