    From: "Waldemar Nowicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TDI 6Mbit/s za 133 zł?
    Date: Thu, 20 Sep 2007 16:13:32 +0000 (UTC)

    TaKeN TaKeNoWsKi <taken@[cut]wset.edu.pl> napisał(a):

    > Witam czy ktos moze testowal lacze TKTelekom TDI 6Mbit/s ktore teraz
    > kosztuje 133 zl?
    > Z tego co przeczytalem jest mozliwosc zalozenia nie majac lini TKT czyli jak
    > rozumiem poprzez linie TPSA - Czy TPSA nie robi problemow bo slyszalem wiele
    > poglosek ze TPSA ciagle mowi ze niema mozliwosci technicznych jesli chcesz
    > lacze innego operatora!!
    > Pozdro

    Mam to łącze i chodzi jak na 6 M przystało. TKT puszcza do mnie po swoich
    kablach, więc nie wiem jak w rzeczzywistości TPSA walczy z konkurencją. Jednak
    pewne jest tylko to, że TPSA nie ma szans się "wykręcić"- UKE tylko czeka na
    jej potknięcia. Najlepiej się zorientować wcześniej na własne oczy, czy w
    sieci rozdzielczej w twojej lokalizacji (bloku, domu , klatce ) są wolne pary.
    W ten sposób można im trochę krwi popsuć i uniemożliwić odmowę.