  • 1. Data: 2007-09-17 09:37:48
    Temat: TDI 6Mbit/s za 133 zł?
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Witam czy ktos moze testowal lacze TKTelekom TDI 6Mbit/s ktore teraz
    kosztuje 133 zl?
    Z tego co przeczytalem jest mozliwosc zalozenia nie majac lini TKT czyli jak
    rozumiem poprzez linie TPSA - Czy TPSA nie robi problemow bo slyszalem wiele
    poglosek ze TPSA ciagle mowi ze niema mozliwosci technicznych jesli chcesz
    lacze innego operatora!!
    Pozdro

  • 2. Data: 2007-09-17 12:13:53
    Temat: Re: TDI 6Mbit/s za 133 zł?
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

> [...]
    > wiele poglosek ze TPSA ciagle mowi ze niema mozliwosci technicznych jesli

    Wszystko sie wyjasnilo TKT w zdaniu "swiadczymy usługe TDI bez konieczności
    posiadania telefonu TK Telekom." oznacza ze nie trzeba miec telefonu TKT ale
    linie trzeba miec - co graniczy z cudem :( Szkoda bo cena jest BARDZO
    przystepna sam bym z Niej chetnie skorzystal a tak niestety dalej pozostaje
    korzystac z DSLa TPSA :/
    A tak ciekawosci ma ktos moze TDI moze sie wypowiedziec jak to dziala?
    Pozdro!

  • 3. Data: 2007-09-17 14:18:48
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
    > A tak ciekawosci ma ktos moze TDI moze sie wypowiedziec jak to dziala?

    Działa całkiem fajnie.
    Stałe IP, nieograniczony czas sesji i transferu. Niestety brak
    możliwości zmiany reva.
    Po wymianie modemu z Dlinka na Planeta przestał spadać transfer ale te
    oferty przepustowości to tak jak tepsie - są tylko na papierze bo drucik
    i tak nie pozwala zapuścić takiego wysokiego transferu.
    --
    Olek

  • 4. Data: 2007-09-20 16:13:32
    Od: "Waldemar Nowicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi <taken@[cut]wset.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > poglosek ze TPSA ciagle mowi ze niema mozliwosci technicznych jesli chcesz

    Mam to łącze i chodzi jak na 6 M przystało. TKT puszcza do mnie po swoich
    kablach, więc nie wiem jak w rzeczzywistości TPSA walczy z konkurencją. Jednak
    pewne jest tylko to, że TPSA nie ma szans się "wykręcić"- UKE tylko czeka na
    jej potknięcia. Najlepiej się zorientować wcześniej na własne oczy, czy w
    sieci rozdzielczej w twojej lokalizacji (bloku, domu , klatce ) są wolne pary.
    W ten sposób można im trochę krwi popsuć i uniemożliwić odmowę.

  • 5. Data: 2007-09-21 05:30:08
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    Użytkownik "Waldemar Nowicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fcu67b$kuk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > pary.
    > W ten sposób można im trochę krwi popsuć i uniemożliwić odmowę.

    Wiesz juz pare razy czytalem ze ktos ma lacze z TPNET DSLa 2Mbit/s po czym
    rezygnuje na rzecz netii po czym TPNET mowi ze niestety niema mozliwosci
    technicznych ;-) chodz miesiac wczesniej miales DSLa 2Mbit/s i byly
    mozliwosci techniczne... Krotko mowiac w ch*** ciecie tez zajecie :-)