    From: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TKT kolejna porazka...
    Date: Tue, 2 May 2006 09:07:44 +0000 (UTC)

    W artykule <e3605h$65v$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > W wiadomości od Tomasz Paszkowski napisano:

    > Daj przykłady, poproszę.

    CDP, bodajże początki pażdziernika 2005, przez kilka dni mieli problem
    ze szkłem warszawa katowice. GTS (nie pamiętam kiedy) też kilka razy miał
    problemy ze światłowodem co skutkowało bardzo długą przerwą dla wszystkich
    klientów z wrocławia, ten sam GTS przez bardzo długi czas nie potrafił sobie
    poradzić z bardzo prostym przypadkiem gdy znikał prąd w głównym węźle we
    wrocławiu (UPS starczył im chyba na 7 minut). Przykładów mogł bym mnożyć ale
    więcej nie pamiętam.

    Jak dla mnie namierzenie gdzie znikł kabel + położenie + zespawanie po obu
    stronach w czasie 6h w dzień wolny od pracy (w dodatku w długi weekend) to
    naprawde bardzo dobry czas. A ludzi polegających tylko na jednym ISP odsyłam
    do manuala od BGP-a.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/