  • 1. Data: 2006-04-30 12:58:11
    Temat: TKT kolejna porazka...
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Chcialbym serdecznie podziekowac firmie TKT ze tylko 6h zajelo jej
    kolejne przywrocenie dostepu do sieci po tym jak kolejny raz (2?) w tym
    roku ktos pomylil swiatlowod z kablem miedzianym i zabral go ze soba.

    Dalej TKT nic z tego nie robi sobie, a najciekawsze jest to ze procz TKT
    w Czestochowie tez GTS padl ktory dzierzawi swiatlo do TKT.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 2. Data: 2006-04-30 13:17:35
    Temat: Re: TKT kolejna porazka...
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Mariusz "Lesio" Leśnikowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Dalej TKT nic z tego nie robi sobie, a najciekawsze jest to ze procz TKT
    > w Czestochowie tez GTS padl ktory dzierzawi swiatlo do TKT.

    eeee tam... o 9.14 na GTS mi znikła sesja BGP
    zaraz potem telefon do GTS i przed 10 bylo potwierdzenie, ze już
    technicy sa na miejscu i spawają.
    o 14.47 GTS ruszył.

    ostatnio jak tepsa wymianiała karte FR to tez tyle trwało ...a tutaj
    praca w terenie ... ja tam jestem pod wrażeniem szybkości ...

    inna sprawa, że część łącz TKT w Czestochowie jescze lezy.

    wojtek

  • 3. Data: 2006-04-30 13:21:15
    Od: Kosmita <u...@N...pl>

    A co ma wspolnego TKT z kradziezami swiatlowodow?
    Chyba masz jakies problemy z logicznym mysleniem.

  • 4. Data: 2006-04-30 13:41:02
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Kosmita wrote:
    > A co ma wspolnego TKT z kradziezami swiatlowodow?

    jeżeli są właścicielem tych światłowodów, to może powinni lepiej je zabezpieczać?

    B.

  • 5. Data: 2006-04-30 14:01:23
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Kosmita napisał(a):
    > A co ma wspolnego TKT z kradziezami swiatlowodow?

    A to ma ze 5 raz w ciagu roku im sie to trafia i mogli by pomyslec na
    jakims zapasowym laczem do czestochowy z piotrkowa trybunalskiego lub
    innego wiekszego miasta.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 6. Data: 2006-04-30 14:01:41
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > jeżeli są właścicielem tych światłowodów, to może powinni lepiej je
    > zabezpieczać?

    a jak Ci ukradna samochod to tez uwazasz ze to Twoja wina ?

    --
    Mateusz

  • 7. Data: 2006-04-30 14:17:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > a jak Ci ukradna samochod to tez uwazasz ze to Twoja wina ?

    jeżeli kradną samochód jeżdżący na odcinku TKT-moja siedziba, to może
    byc moja wina :-) Jeżeli natomiast kradną samochód jeżdżący między
    lokalizacjami TKT i okazuje się, że nie jest to pierwszy raz, że jest to
    jedyny samochód, jakim dysponują i że nie można wykonać kursu "naokoło",
    to niech wykreślą sobie z KRS nazwę "operator" ;-)

    M.

  • 8. Data: 2006-04-30 14:41:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e32c92$981$1@cn.com.pl> Mariusz "Lesio" Leśnikowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Dalej TKT nic z tego nie robi sobie, a najciekawsze jest to ze procz TKT
    > w Czestochowie tez GTS padl ktory dzierzawi swiatlo do TKT.

    6h to i tak BARDZO mało, konkurencjii zajmuje to zdecydowanie dłużej.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 9. Data: 2006-04-30 14:56:04
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > 6h to i tak BARDZO mało, konkurencjii zajmuje to zdecydowanie dłużej.

    szczególnie, ze jest niedziela rano i dłuuugi weekend.

    wojtek

  • 10. Data: 2006-04-30 15:20:23
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > jeżeli są właścicielem tych światłowodów, to może powinni lepiej je
    > zabezpieczać?

    przed trolami nie zabezpieczysz żadnego kabla, czy też jest w ziemi czy wisi
    na słupach 110kV.
    Znam przypadki gdzie kable są naprawiane codziennie i codziennie trole je
    wykopują niezależnie jak głęboko je zakopiesz.
    Jedyna metoda to chyba przykrycie ziemi w której leży kabel płytami
    betonowymi o wadze minimum 2 tony każda - szczelnie.

    Tyle w kwestii fizycznych zabezpieczeń, inna sprawa to taka że mogli by mieć
    ringi, działające ringi.

    Marcin