    From: SoR <d...@d...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TKT kolejna porazka...
    Date: Tue, 02 May 2006 11:35:46 +0200

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Jak dla mnie namierzenie gdzie znikł kabel + położenie + zespawanie po obu
    > stronach w czasie 6h w dzień wolny od pracy (w dodatku w długi weekend) to
    > naprawde bardzo dobry czas. A ludzi polegających tylko na jednym ISP odsyłam
    > do manuala od BGP-a.

    Oczywiście, że trzeba pochwalić TKT za szybką reakcję, szkoda tylko że
    na infolini GTS do okolic 11 nie wiedzieli co się dzieje (panienka przy
    telefonie nie wiedziała nawet, że coś nie działa).
    Co do BGP to problem jest taki, że Częstochowie oprócz GTS-u jedynie TKT
    daje jakieś rozsądne ceny i w tym przypadku BGP by niewiele pomogło
    (większość dostawców łącz poza TPsa i Pionier-em korzysta ze światełek TKT).

    Pozdrawiam
    Daniel