    From: "ComNet" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TKTelekom
    Date: Wed, 31 Dec 2003 03:04:05 +0100

    > Ogólnie działa... ale mam jedną z pierwszych umów gdzie nie było mowy o
    > "CIRze" a tylko o dostępnej przepustowości i w trakcie reklamacji łącza,
    > nagle pojawiło się odpowiedź.. "bo nie macie Państwo CIRa"Odpowiednieka
    > 0-800 Polpaka - BRAK

    No to mnie tutaj nie pocieszylas bo jak slysze temat ze nie mam CIR to mnie
    szlak trafia. A dlaczego ? Dla tego ze mam dwa lacza z tpsa jedno z CIR'em a
    drugie bez i dzialaja identycznie. Mysle ze nie napotkam polityki polpaku w
    tktelekomie.

    Acha i jeszcze jedno pytanie przez okres swiat zauwazylem dziwny efekt ruchu
    do sieci TP S.A. Mianowicie zawsze leci przez atmana i jest w miare
    przyzwoicie. Aczkolwiek jak wspomnialem w okresie swiat ruch do tpsa lecial
    przez Level3. Trwalo to po kilka godzin i wrocilo do normy. Pozostaly ruch
    dzialal normalnie. Moj kolega odniusl wrazenie jakby im sie BGP wywrocilo i
    po restarcie zadzialalo znow dobrze. Czy to teraz wystapil ten przypadek czy
    wczesniej tez tak bylo ? Dalo sie to zauwazyc bo siec TP S.A. zaczela kulec.

    ComNet