    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TME zaczyna mnie irytować...
    Date: Mon, 13 Jul 2015 00:41:52 +0200

    No naprawdę... typowo polskie podejście do klienta.
    Po 4 latach uprosiłem o 7 dniowy przelew.
    W takim Farnellu czy innym RS mam to od początku, bez proszenia się.

    Oczywiście uruchomienie tej płatności opóźnionej trwało chyba 10 dni.
    Bo pani zapomniała.

    Teraz okazuje się, że ma. 4000 brutto. No żart jakiś.

    Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z PRZEDPŁATĄ.
    Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę wpłacić ??

    Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?