  • 1. Data: 2015-07-12 22:29:07
    Temat: TME zaczyna mnie irytować...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Takie mam pytanie, bo nie mogę sam teraz sprawdzić.

    Do jakiej kwoty można zrobić zamówienie u nich na stronie ?
    Znaczy - czy jest jakiś limit, do którego trzeba się zmieścić ?

    Chodzi mi o normalną opcję - za pobraniem, na firmę.

  • 2. Data: 2015-07-12 22:58:40
    Temat: Re: TME zaczyna mnie irytować...
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 12.07.2015 22:29, sundayman wrote:
> [...]
    > Znaczy - czy jest jakiś limit, do którego trzeba się zmieścić ?
    > Chodzi mi o normalną opcję - za pobraniem, na firmę.

    Dodawaj towar aż ci wyskoczy info o przekroczeniu limitu. Mi bez
    problemu przeszło pobranie za 9k.

  • 3. Data: 2015-07-12 23:27:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dodawaj towar aż ci wyskoczy info o przekroczeniu limitu. Mi bez
    > problemu przeszło pobranie za 9k.

    no, że to tak działa to ja wiem.
    Problem w tym, że limit mi się skończył na 4k, jak robiłem zamówienie
    w sobotę. I teraz chuj (no sorry) mnie strzela, bo potrzebuję jeszcze ze
    2k, w środę muszę to mieć, a teraz muszę jutro brać dupę w troki, jechać
    do nich i pytać, z kim się na łby pozamieniali.

    Kupuje u nich już ładnych parę lat, i w sumie to jak spojrzałem
    na historię to ładne zł u nich zostawiłem. Na pewno ponad 50k.

  • 4. Data: 2015-07-13 00:41:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No naprawdę... typowo polskie podejście do klienta.
    Po 4 latach uprosiłem o 7 dniowy przelew.
    W takim Farnellu czy innym RS mam to od początku, bez proszenia się.

    Oczywiście uruchomienie tej płatności opóźnionej trwało chyba 10 dni.
    Bo pani zapomniała.

    Teraz okazuje się, że ma. 4000 brutto. No żart jakiś.

    Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z PRZEDPŁATĄ.
    Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę wpłacić ??

    Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?

  • 5. Data: 2015-07-13 10:30:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Jul 2015 00:41:52 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę
    wpłacić ??
    > Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?

    Mnie ostatnio dwa razy wkurzyli brakiem informacji, że moje
    zamówienie zostało wysłane niekompletne z powodu niezgodności stanów
    magazynowych. Kiedyś wysyłali maila z taką informacją a teraz tylko
    podobno tylko po zalogowaniu na ich stronie jest taka informacja. Ja
    wolę mailem, bo odbieram na tyle często, że jest to dla mnie
    najwygodniejsze. Tak działało wcześniej i było to dobre. Tak samo
    było dobre przed laty zamówienie w treści maila. Wtedy szybko i
    pewnie się wyszukiwało używając gmaila co i kiedy się kupiło.
    Szczególnie znając tylko opis przedmiotu a potrzebny był symbol. To
    nie, komuś to przeszkadzało i zrobili tylko załącznik w pdfie co
    utrudnia przeszukiwanie bo trzeba otwierać załącznik.
    Gdy zgłaszam reklamację to nie dość, że nie ma konkretnych winnych bo
    "roboty teraz kompletują zamówienie a nie człowiek" (!) to pani mnie
    (klienta) objechała jak burą sukę, że mam jakieś pretensje. Jak
    poprosiłem o jej nazwisko i tel. do przełożonego to wcale nie zrobiło
    na niej to wrażenia, jakby mówiła "jak się nie podoba to kupuj pytam
    gdzie indziej".
    Normalnie poczułem się jak w latach 70 za komuny. TME zaczyna
    przypominać firemkę zatrudniającą syna córki wuja brata konia czy
    innych pociotków stąd pracownicy mają w dupie przełożonych i vice
    versa bo wiadomo, rodzina. Atmosfera podobna do Wektona, gdzie pan
    Zdzisio pretensjonalnie ciężko wzdycha jak przyszedł klient bez
    symbolu, że w ogóle śmie coś kupić.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-07-13 11:55:32
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    [ciach]

    Rozwiązanie nazywa się Farnell. Jeszcze nigdy mnie
    nie zawiedli, a ceny na dziwności bywają tańsze, niż
    w TME.

    Jedyny problem, jaki z nimi miałem to to, że
    wytarł mi się kod CVV na karcie i nie mogłem zapłacić
    za zamówienie. Zadzwoniłem do nich i okazało się, że
    przelewem zapłacić się nie da i jedyne, co mogą
    zaproponować, to anulowanie zamówienia. :-/

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2015-07-13 12:09:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, July 13, 2015, 11:55:32 AM, you wrote:

    [...]

    > Jedyny problem, jaki z nimi miałem to to, że
    > wytarł mi się kod CVV na karcie

    Na wszystkich moich kartach kod CVV jest wypalany i nie da się
    go wytrzeć...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-07-13 12:38:07
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na wszystkich moich kartach kod CVV jest wypalany i nie da się
    > go wytrzeć...

    Po miesiącu noszenia karty w kieszeni spodni pełnej
    innych niespodzianek wszystko się da wytrzeć, zapewniam. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2015-07-13 14:11:41
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Po miesiącu noszenia karty w kieszeni spodni pełnej
    > innych niespodzianek wszystko się da wytrzeć, zapewniam. :-)
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Aż wytrzesz pasek magnetyczny i/lub styki procesora :-)

  • 10. Data: 2015-07-13 15:41:13
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Rozwiązanie nazywa się Farnell. Jeszcze nigdy mnie
    > nie zawiedli, a ceny na dziwności bywają tańsze, niż
    > w TME.

    No kupuję u nich zazwyczaj to, czego w TME nie ma.
    Ale dziś już rozmawiałem z nimi, więc spróbuję.

    Natomiast poważny problem z nimi to to, że ceny dostępne na stronie są
    często kosmiczne. I co z tego, że po wycenie przez nich zrobionej jest
    lepiej - ale jak robię zamówienie, to ma otwarte ze4 różne firmy; TME,
    Farnell, RS, Piekarza, i co tam jeszcze, i sobie porównuję ceny na bieżąco.

    A w Farnellu te ceny online'owe są z sufitu. No i kłopot.
    Ale ok, postanowiłem spróbować...