    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TME zaczyna mnie irytować...
    Date: Mon, 13 Jul 2015 10:30:52 +0200

    On Mon, 13 Jul 2015 00:41:52 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z
    PRZEDPŁATĄ.
    > Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę
    wpłacić ??
    > Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?

    Mnie ostatnio dwa razy wkurzyli brakiem informacji, że moje
    zamówienie zostało wysłane niekompletne z powodu niezgodności stanów
    magazynowych. Kiedyś wysyłali maila z taką informacją a teraz tylko
    podobno tylko po zalogowaniu na ich stronie jest taka informacja. Ja
    wolę mailem, bo odbieram na tyle często, że jest to dla mnie
    najwygodniejsze. Tak działało wcześniej i było to dobre. Tak samo
    było dobre przed laty zamówienie w treści maila. Wtedy szybko i
    pewnie się wyszukiwało używając gmaila co i kiedy się kupiło.
    Szczególnie znając tylko opis przedmiotu a potrzebny był symbol. To
    nie, komuś to przeszkadzało i zrobili tylko załącznik w pdfie co
    utrudnia przeszukiwanie bo trzeba otwierać załącznik.
    Gdy zgłaszam reklamację to nie dość, że nie ma konkretnych winnych bo
    "roboty teraz kompletują zamówienie a nie człowiek" (!) to pani mnie
    (klienta) objechała jak burą sukę, że mam jakieś pretensje. Jak
    poprosiłem o jej nazwisko i tel. do przełożonego to wcale nie zrobiło
    na niej to wrażenia, jakby mówiła "jak się nie podoba to kupuj pytam
    gdzie indziej".
    Normalnie poczułem się jak w latach 70 za komuny. TME zaczyna
    przypominać firemkę zatrudniającą syna córki wuja brata konia czy
    innych pociotków stąd pracownicy mają w dupie przełożonych i vice
    versa bo wiadomo, rodzina. Atmosfera podobna do Wektona, gdzie pan
    Zdzisio pretensjonalnie ciężko wzdycha jak przyszedł klient bez
    symbolu, że w ogóle śmie coś kupić.

    --
    Marek