  • 11. Data: 2005-02-09 10:06:24
    Temat: Re: TP DSL Lublin - problemy z www
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    l_uka napisał:
    >> www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    >> http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine
    >>

    > dsl okolice warszawy - to samo.
    > squid lokalny, DNSy tpsy.

    Białystok, TP FR, takie problemy miałem do czasu:
    P...@p...cst
    .tpsa.pl
    Jakoś teraz ich nie ma. ;)

    P.S. Skaner antywirusowy activescan z www.pspolska.pl także nie działał.
    Wiem, bo wielu zawracało mi d.... ;) Ten sam związek? Może.

    Pozdr,

  • 12. Data: 2005-02-09 13:36:09
    Od: "oldwin" <o...@n...tenbit.pl>

    potwierdzam... bialystok DSL1 ten sam problem...

  • 13. Data: 2005-02-09 13:44:22
    Od: gilder <g...@n...ma.takiego.adresu.com>

    Marcin Gontarz napisał(a):
    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine
    >
    > dls 2000 lacze uzywane tylko do www
    > moze ktos napisze jak to wyglada na lubelskim polpaku
    > bo z tego co wiem neo dsl i sdi lublin tak dziala

    Kiedyś miałem podobny problem, a rozwiązałem go wyłączając ECN na
    routerze linuxowym.

  • 14. Data: 2005-02-09 16:56:44
    Od: "Grzegorz Chmurzyński" <g...@o...pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec gilder naskrobał na ścianie:

    > Kiedyś miałem podobny problem, a rozwiązałem go wyłączając ECN na
    > routerze linuxowym.

    To nie ECN :) Po problemie z konsultkami avonu i niedzialajaca ich strona,
    dawno przestalem stosowac.

    --
    Yaboll l...@v...cy (ROT13)
    GG: 1100100101001000101 (bin)

  • 15. Data: 2005-02-09 17:00:54
    Od: "Grzegorz Chmurzyński" <g...@o...pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Marcin Gontarz naskrobał na ścianie:

    > www.ebay.com laduje sie do 3/4 i staje i dalej nic
    > http://mail.yahoo.com/?.intl=us laduje sie dobra godzine

    Dzownilem w tej sprawie dzisiaj rano na teleparty tpsy...
    Przyjeli reklamacje, niedawno odzzwonili mowiac, ze technicy nie
    potwierdzaja moich doniesien i zamkneli reklamacje.

    Jutro jak sie nie porpawi zadzwonie tam jeszcze raz i znow bede
    reklamowal....

    Dzwoncie z reklamacjami, a nie tylko narzekajcie... moze ktos w tpsie sie
    ocknie i poprawi spartana robote.

  • 16. Data: 2005-02-09 22:20:15
    Od: "Marcin Gontarz" <m...@n...pl>

> [...]
    > reklamowal....
    >
    > Dzwoncie z reklamacjami, a nie tylko narzekajcie... moze ktos w tpsie sie

    Ja dzwonilem zaraz po podniesieniu tematu na grupie.
    Zrobili testy zresetowali dsla i stwierdzili ze problemu nie widza.
    Ja jak narazie puszczam niektore adresy laczem do Futuro
    i przyznam sie ze smigaja wysmienicie. A tepsa moze sie ocknie
    a moze nie .. czas pokaze.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 17. Data: 2005-02-10 00:16:33
    Od: "Adam Paluch" <a...@-...org.pl>

    W artykule news:cue2ab$lud$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): Marcin Gontarz z adresu <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ja jak narazie puszczam niektore adresy laczem do Futuro
    > i przyznam sie ze smigaja wysmienicie. A tepsa moze sie ocknie

    Jak widac nastapil moment kiedy siec TP zapchala sie od nerwostrad i dsli
    To po prostu musialo nastapic.

    Teraz tylko pytanie czy cos z tym zrobia czy oleja ... w umowie na Neo i
    iDSLA nie ma wzmianki o trzymaniu parametrow.

    --
    Adam Paluch

  • 18. Data: 2005-02-10 03:58:43
    Od: "Marcin Gontarz" <m...@n...pl>

> [...]
    >
    > Teraz tylko pytanie czy cos z tym zrobia czy oleja ... w umowie na Neo i
    > iDSLA nie ma wzmianki o trzymaniu parametrow.

    Nie w tym jest problem ... chodzi raczej o wyjscia tpsa.
    Na FR jest to samo.

  • 19. Data: 2005-02-10 06:17:08
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marcin Gontarz wrote:
    > Nie w tym jest problem ... chodzi raczej o wyjscia tpsa.
    > Na FR jest to samo.

    potwierdzam, jakosc uslug u mojego providera w ciagu ostatniego miesiaca
    spadla bardzo znaczaco, i jak patrze po traceroutach i z serwera proxy
    (dwa DSLe) i z glownego (polpak) to kisi sie w tepsie, a nie u nas.
    Problemy takie, jak j.w.

    M.

  • 20. Data: 2005-02-10 11:20:28
    Od: Adam <a...@o...usun.to.pl>

    Mateusz Papiernik wrote:

    > potwierdzam, jakosc uslug u mojego providera w ciagu ostatniego miesiaca
    > spadla bardzo znaczaco

    BTW - u mnie nie ma ostatnio tygodnia bez zgłaszania awarii na partyline.
    Przy okazji problemów z DSL-em dowiedziałem się, że "pingi" do najbliższego
    routera będą wynosić 300ms "do czasu rozbudowy węzła i trudno powiedzieć
    kiedy to nastąpi". Na szczęście sytuacja wróciła do normy po 2 godzinach.