  • 21. Data: 2005-02-10 14:05:34
    Temat: Re: TP DSL Lublin - problemy z www
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Adam wrote:
    > routera będą wynosić 300ms "do czasu rozbudowy węzła i trudno powiedzieć
    > kiedy to nastąpi". Na szczęście sytuacja wróciła do normy po 2 godzinach.

    300? U nas pod 2000 podchodzi... ale jak znam zycie, moj provider nie
    dzwonil na party-line, bo raczej malo go obchodzi jak dziala ten internet.

    M.

  • 22. Data: 2005-02-10 16:39:34
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Marcin Gontarz <m...@n...pl> wrote:

    > Ja dzwonilem zaraz po podniesieniu tematu na grupie.
    > Zrobili testy zresetowali dsla i stwierdzili ze problemu nie widza.
    > Ja jak narazie puszczam niektore adresy laczem do Futuro
    > i przyznam sie ze smigaja wysmienicie. A tepsa moze sie ocknie
    > a moze nie .. czas pokaze.

    Przydaloby sie zeby i futuro sie na pewien problem ocknelo ...
    Bo niedlugo o/Lublin nie bedzie, jak tak dalej pojdzie.

    Pozdrawiam.
    --
    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 23. Data: 2005-02-10 16:50:21
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    > Przydaloby sie zeby i futuro sie na pewien problem ocknelo ...
    > Bo niedlugo o/Lublin nie bedzie, jak tak dalej pojdzie.
    >
    > Pozdrawiam.
    nie bylym taki pewien
    wg. mnie w Lublinie na lacza do 3Mb/s to wlasnie futuro jest
    najsensowniejsze. - przynajmniej z tego co porownalem oferty atman'a i
    gts dla przeplywnosci od 1-4Mb/s.

    GTS zaczyna sie oplacac powyzej 10 Mb/s
    a ATMAN - hum, chyba trzeba miec znajomosci w/w firmie zeby ceny byly
    sensowne.

  • 24. Data: 2005-02-10 17:17:01
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Thu, 10 Feb 2005 17:50:21 +0100
    "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> wrote:

    > wg. mnie w Lublinie na lacza do 3Mb/s to wlasnie futuro jest

    Tyllko 3mbps 3-em mbps-om nierowne ;-) Futuro liczy po atm-ie, a atman i
    gts podaja przepustowosci w warstwie ip. Zreszta wszedzie mozna
    negocjowac...

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 25. Data: 2005-02-10 20:10:31
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Sławomir Kawała napisał:

    > Tyllko 3mbps 3-em mbps-om nierowne ;-) Futuro liczy po atm-ie, a atman i
    > gts podaja przepustowosci w warstwie ip. Zreszta wszedzie mozna
    > negocjowac...

    Hum, fizycznie wychodzi ok. 2048-2080 kbitow, przynajmniej w laczach
    CIR=EIR - w IP ok 245 KB/s - fakt tylo ciekaw jestem jak dlugo jeszcze
    te lacza na 5 Ghz beda smigac bo przy tych przeplywosciach takie
    proponuja rozwiazanie (Tsunami) i po tym jak widze ilosc urzadzen tego
    typu u lokalnych ISP.

    jak dla mnie EOT.

  • 26. Data: 2005-02-10 22:08:36
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Sławomir Kawała <s...@a...net> wrote:

    > Tyllko 3mbps 3-em mbps-om nierowne ;-) Futuro liczy po atm-ie, a atman i
    > gts podaja przepustowosci w warstwie ip. Zreszta wszedzie mozna
    > negocjowac...

    A Magnus z futuro - po IP przeciez.
    A co do futuro, to po pierwsze infolinia kreci jak nie wiem, po drugie od 21
    stycznia nie potrafia rozwiazac problemu bramki z tpnetem.

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 27. Data: 2005-02-10 22:23:55
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    > A Magnus z futuro - po IP przeciez.
    > A co do futuro, to po pierwsze infolinia kreci jak nie wiem, po drugie od 21
    > stycznia nie potrafia rozwiazac problemu bramki z tpnetem.

    hum, tpnet nie potrafi rozwiazac ze swiatem, kazdy ma jakies problemy.
    chociaz problemow z tpsa nie widze u siebie - mam Magnusa od polowy
    stycznia, w wawie mam MEDIO tez chodzi.

    Jesli chodzi o ruch TPSA to mi srednio potrzebny - hostingu nie mam - a
    neostrad karmic nie musze.

  • 28. Data: 2005-02-11 01:02:12
    Od: "Marcin Gontarz" <m...@n...pl>

    > 300? U nas pod 2000 podchodzi... ale jak znam zycie, moj provider nie
    > dzwonil na party-line, bo raczej malo go obchodzi jak dziala ten internet.

    2000 ms to juz nie wina dsla a raczej
    admina i zajechanie upstreem`u .... itp itd ..

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 29. Data: 2005-02-11 06:10:39
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marcin Gontarz wrote:
    > 2000 ms to juz nie wina dsla a raczej
    > admina i zajechanie upstreem`u .... itp itd ..

    no wlasnie nie jestem przekonany. Bardzo czesto te pingi sa nizsze, ale
    jak sie trafi faza to potrafi trzymac tak, ze nawet straty łapie. Admina
    nie mamy. Ale upstream nie jest zajechany - to serwer proxy i wg mrtg na
    laczu non-stop jest bardzo duzo wolnego pasma w obie strony.

    M.

  • 30. Data: 2005-02-11 09:46:33
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <cugm14$s0u$1@news.lublin.pl> Bartłomiej Duda napisał(a):
    [..]

    > A Magnus z futuro - po IP przeciez.
    > A co do futuro, to po pierwsze infolinia kreci jak nie wiem, po drugie od 21
    > stycznia nie potrafia rozwiazac problemu bramki z tpnetem.

    Ja dostałem odpowiedź że jest to rekonfiguracja łącza po stronie TP S.A.
    na szczęście mam inne wyjścia do AS5617 :)