  • 31. Data: 2005-02-11 22:23:00
    Temat: Re: TP DSL Lublin - problemy z www
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid> wrote:
    > W artykule <cugm14$s0u$1@news.lublin.pl> Bartłomiej Duda napisał(a):
    > [..]

    > Ja dostałem odpowiedź że jest to rekonfiguracja łącza po stronie TP S.A.
    > na szczęście mam inne wyjścia do AS5617 :)

    A ja coraz to innego :).

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 32. Data: 2005-02-12 11:17:26
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> napisał(a):

    > te lacza na 5 Ghz beda smigac bo przy tych przeplywosciach takie
    > proponuja rozwiazanie (Tsunami) i po tym jak widze ilosc urzadzen tego
    > typu u lokalnych ISP.

    Na 5 GHz dziala nie tylko Tsunami, np.

    http://motorola.canopywireless.com

    ktore nie jest oparte o 802.11a i przy okazji, calkiem odporne na
    zaklocenia ze strony 802.11a.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 33. Data: 2005-02-15 11:19:14
    Od: Goblin <g...@p...pl>

    Witam,

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):
    > Na 5 GHz dziala nie tylko Tsunami, np.
    >
    > http://motorola.canopywireless.com

    wiesz moze kto w PL jest dystrybutorem tych rozwiazan
    i w jakiej cenie sa one dostepne?

    --
    PENTEX
    Radoslaw 'Goblin' Pieczonka

  • 34. Data: 2005-02-15 11:33:23
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Goblin <g...@p...pl> napisał(a):

    > wiesz moze kto w PL jest dystrybutorem tych rozwiazan

    MAW Telecom TPS Sp. z o.o.
    ul. Chocimska 14
    00-791 Warszawa
    tel.: (022) 848 72 72
    fax: (022) 852 80 90

  • 35. Data: 2005-02-16 06:47:18
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:86d5v63u49.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    > Na 5 GHz dziala nie tylko Tsunami, np.
    >
    > http://motorola.canopywireless.com
    >
    > ktore nie jest oparte o 802.11a i przy okazji, calkiem odporne na
    > zaklocenia ze strony 802.11a.

    a przy okazji nielegalne w polsce i nie wydajne (7 Mbit na jednego AP)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 36. Data: 2005-02-16 06:59:59
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> napisał(a):

    > a przy okazji nielegalne w polsce

    dlaczego?

    > i nie wydajne (7 Mbit na jednego AP)

    tu racja.

  • 37. Data: 2005-02-16 08:01:10
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał w
    > wiadomości news:86d5v63u49.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...
    > a przy okazji nielegalne w polsce i nie wydajne (7 Mbit na jednego AP)

    W tym roku wprowadzono nowy model pracujący w pasmie ISM.

    --
    Z#

  • 38. Data: 2005-02-16 08:21:30
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>