    From: Paweł Tyll <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA - Dziś zmiany w ruchu IP
    Date: Sun, 21 Dec 2003 01:45:05 +0000 (UTC)

    On 2003-12-21, Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org> wrote:
    > Moderacjo wróć!
    Człowieku, czy naprawdę jesteś tak marny, że potrzebujesz, by ktoś za Ciebie
    decydował co masz czytać a co nie? Skoro nie jesteś w stanie tego zrobić samemu,
    to może usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie? Nikt Cię do niczego nie
    zmusza. Osobiście bardziej mnie męczy Twoje (i nie tylko) biadolenie pt.
    "Moderacjo wróc!", niż 500tny wątek dotyczący kupostrady i jej nowej adresacji.
    Nawet głupi outlook posiada możliwość ignorowania poszczególnych wątków - gdyby
    każdy od "moderacjo wróc" wykorzystał tę wspaniałą funkcję w swoim czytniku, to
    popatrz ile mniej śmieci byłoby na grupie... Daj sobie już na luz. Moderacja o
    ile pamiętam nie zatrzymywała postów o niskim poziomie, lecz spam oraz egzpierda
    ale na ten temat mogą się wypowiedzieć autorytatywnie jedynie moderatorzy.

    Zdrówko.

    PS. Nie odpowiem na odpowiedzi, bo tak sobie wymyśliłem. Dyskusja na ten temat
    nie ma sensu. Ot, miałem ochotę to napisać, co też uczyniłem. Jak się komuś nie
    podoba, to w nagłówkach zawsze mam to samo.

    [ Odpowiedni FUT załączony ]