  • Data: 2009-12-01 18:12:45
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Port 25 nie sluzy do przesylania poczty z MUA do MTA do tego sluzy
    > wlasnie port 587 oraz 465.
    >
    > Port 25 powinien byc uzywany do wymiany ruchu miedzy serwerowego i musi
    > to w koncu zaczac byc rozroznianie.

    To do czego kto używa portu 25 to sprawa każdego. Są standardy lub i nie.

    > tak jak wielu innych operatorow, bo zawirusowanych windowsow nie ubywa.
    > A sami uzytkownicy maja gleboko to ze maja zawirusowane komputery.
    >
    > Administrujesz serwerami poczty? Zapytaj admina dowolnego serwera ile
    > rejectow ma z samego neoplus miesiecznie i co w tym czasie moglby robic
    > serwer.

    Sam prowadzę i nie mam problemu wykorzystywania mojego serwera do spamu.
    Troche trzeba pomyśleć.

    Niezależnie jednak - jest to nie na temat. TP oferuje dostęp do internetu a
    nie dostęp ograniczony do internetu i ta blokada jest zerwaniem warunków
    umowy.

    > a no ogromny problem, bo 587 WYMAGA autoryzacji, czyli trojan odbije sie
    > bez sprawdzania IP w rblach, najtanszym kosztem jaki jest.
    >
    > Oczywiscie powstana kiedys trojany ktore sobie haslo wezma i beda sie
    > autoryzowac, ale to nie jest problem i dlugo nie bedzie.

    Jakiś miesiąc.

    > Jak dla mnie jest to pierwszy dobry krok ze strony TPSA odnosnie Neostrady.

    Więc widze jesteś zwolennikiem totalitaryzmu. Dalsza dyskusja jest bez
    sensu.