  • 1. Data: 2011-03-05 07:43:19
    Temat: TRON Legacy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jesli ktos ogladal film i chcialby miec taki motocykl jak na filmie to
    moze go sobie zakupic tutaj:

    http://www.parkerbrotherschoppers.com/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 2. Data: 2011-03-05 11:23:28
    Temat: Re: TRON Legacy
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-05 08:43:19 +0100, Kuczu said:

    > Jesli ktos ogladal film i chcialby miec taki motocykl jak na filmie to
    > moze go sobie zakupic tutaj:
    >
    > http://www.parkerbrotherschoppers.com/

    niepraktyczne na korki warszawskie :) do lansu pod kolumną :P
    --
    Glub
    SWT-400

  • 3. Data: 2011-03-05 15:06:54
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Jesli ktos ogladal film i chcialby miec taki motocykl jak na filmie to
    > moze go sobie zakupic tutaj:
    >
    > http://www.parkerbrotherschoppers.com/
    >
    > --
    > Kuczu
    jak bys po kraweżnikach na parkingi wjazdzał - bez uzyteczny szrot :)

    ew. do salonu jako gadżet

  • 4. Data: 2011-03-05 15:36:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 16:06, NESSO pisze:

    > jak bys po kraweżnikach na parkingi wjazdzał - bez uzyteczny szrot :)
    >
    > ew. do salonu jako gadżet

    A jakis skrot odpowiedni juz znasz ?

  • 5. Data: 2011-03-05 16:26:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

    > jak bys po kraweżnikach na parkingi wjazdzał - bez uzyteczny szrot :)

    bo to nie jest do jeżdzenia, jeśli nie zauwazyleś...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-03-05 17:36:36
    Od: Glub <g...@g...com>

    "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:

    > jak bys po kraweżnikach na parkingi wjazdzał - bez uzyteczny szrot :)
    >
    > ew. do salonu jako gadżet

    Gang silnika nie licuje z kształtem pojazdu i pozycją jeźdzca...
    Gdyby to cuś co udaje koło naprawdę było kołem to co innego:)
    --
    Glub SW-T400

  • 7. Data: 2011-03-05 19:17:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 18:36, Glub pisze:

    > Gang silnika nie licuje z kształtem pojazdu i pozycją jeźdzca...
    > Gdyby to cuś co udaje koło naprawdę było kołem to co innego:)

    A co jest zlego w silniku z TL1000 ?

  • 8. Data: 2011-03-05 21:29:13
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 05.03.2011 20:17, Kuczu pisze:

    > A co jest zlego w silniku z TL1000 ?

    Nie wiem, ale w tak futurystycznym moto ja bym widział bardziej silnik z
    Y2K. Moim zdaniem brzmienie bardziej pasuje;)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 9. Data: 2011-03-05 22:52:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-05 22:29, nalesnik pisze:

    > Nie wiem, ale w tak futurystycznym moto ja bym widział bardziej silnik z
    > Y2K. Moim zdaniem brzmienie bardziej pasuje;)

    Nieno to zenada jest jakas. Goscie odjebali w malej rodzinnej firmie
    jezdzaca replike czegos co nie powinno istniec a jeden z Was ma problem
    z kraweznikami a drugi z trzecim z dzwiekiem silnika. Masakra. Ale za to
    kazdy sie spuszcza nad obsranym V-sromem, banditem albo innym gownem
    pokroju srorneta.

    Nieno pewnie. Podyskutujmy po raz kolejny o rekawiczkach, autostradach,
    kurtkach albo kolorze Waszego lakieru do paznokci.

  • 10. Data: 2011-03-05 23:01:48
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-03-05 23:52, Kuczu pisze:

> [...]
    >
    > Nieno pewnie. Podyskutujmy po raz kolejny o rekawiczkach, autostradach,
    > kurtkach albo kolorze Waszego lakieru do paznokci.

    Kuczu, zylka Ci peknie.

    Dla rownowagi: mi sie podoba, zajebiste jest to ze kolesie wymyslili
    cos, co nie powinno istniec. Piekna maszyna.

    A koledzy co komentuja mysla kategoriami praktycznymi i tez maja racje.
    Ty widzisz (ja zreszta tez) w motocyklach dzielo sztuki, koledzy pojazd
    do jazdy. Tu sie roznicie i nigdy nie bedzie miedzy Wami zgody :)

    W skrocie: pieeekna zabawka, na rajd kiedys zwany Paruz-Dakar, sie nie
    nadaje.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl