  • 11. Data: 2011-03-05 23:11:04
    Temat: Re: TRON Legacy
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-06 00:01, Piotr May pisze:

    > Kuczu, zylka Ci peknie.

    Pfff. Pietrek daj spokoj. Ja mam to gdzies. Szkoda mi ich tylko.

    > A koledzy co komentuja mysla kategoriami praktycznymi i tez maja racje.
    > Ty widzisz (ja zreszta tez) w motocyklach dzielo sztuki, koledzy pojazd
    > do jazdy. Tu sie roznicie i nigdy nie bedzie miedzy Wami zgody :)

    Dlatego mi ich szkoda. Widze ze motocykle (a juz na pewno na tej grupie)
    powoli odzyskuja status z czasow PRL czyli narzedzia do poruszania sie.
    Kiedys WSK jezdzilo sie po wino, dzisiaj na GS500.

    > W skrocie: pieeekna zabawka, na rajd kiedys zwany Paruz-Dakar, sie nie
    > nadaje.

    R1 tez sie nie nadaje a ten rajd to juz sie nawet w Afryce nie odbywa
    wiec przemilczmy go.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2011-03-05 23:35:39
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > A jakis skrot odpowiedni juz znasz ?

    kiedyś ci pokaze wszytkie skróty :) teraz musisz sobie radzić sam

  • 13. Data: 2011-03-05 23:37:04
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Gang silnika nie licuje z kształtem pojazdu i pozycją jeźdzca...
    > Gdyby to cuś co udaje koło naprawdę było kołem to co innego:)
    > --
    > Glub SW-T400

    generalnie to jest koło , i widziałem nawet takie w ruchu ulicznym gdzies za
    oceanem

  • 14. Data: 2011-03-06 08:17:06
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-05 20:17:27 +0100, Kuczu said:

    > A co jest zlego w silniku z TL1000 ?

    mi osobiście nie pasuje do lightcykla. tylko tyle.
    bardziej by pasował jakiś wizg rzędówki 4 cylindrowej.
    --
    Glub
    SWT-400

  • 15. Data: 2011-03-06 08:18:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-05 23:52:41 +0100, Kuczu said:

> [...]
    >
    > Nieno pewnie. Podyskutujmy po raz kolejny o rekawiczkach, autostradach,
    > kurtkach albo kolorze Waszego lakieru do paznokci.

    nie unoś się tak.
    replika jest zajebiaszcza. tylko ja to czoperowcy dali czoperowy silnik...
    --
    Glub
    SWT-400

  • 16. Data: 2011-03-06 08:19:41
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-06 00:37:04 +0100, NESSO said:

    > generalnie to jest koło , i widziałem nawet takie w ruchu ulicznym
    > gdzies za oceanem

    Wydawało mi się że to obudowa wąskiego kółeczka?
    miałem takie wrażenie ze się jednak nie obraca
    --
    Glub
    SWT-400

  • 17. Data: 2011-03-06 17:46:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-06 00:11, Kuczu pisze:

    > Dlatego mi ich szkoda. Widze ze motocykle (a juz na pewno na tej grupie)
    > powoli odzyskuja status z czasow PRL czyli narzedzia do poruszania sie.

    kurde, tak to bym się mógł poruszać:

    http://vimeo.com/13159991

    http://www.chabottengineering.com

    Dla mnie to jest robienie motocykli.

    A TRON to jakim by nie był wysiłkiem inżynierskim zostanie blyszczacym
    hollywodzkim kiczem, sory Ameryko.

    KJ

  • 18. Data: 2011-03-06 19:52:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-06 18:46, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    >
    > http://www.chabottengineering.com
    >
    > Dla mnie to jest robienie motocykli.
    >
    > A TRON to jakim by nie był wysiłkiem inżynierskim zostanie blyszczacym

    To mnie powaliło,trochę bliższy wschód-dwusilnikowa Kaśka:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=UM-jJITiTQg

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2011-03-06 20:23:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-06 20:52, Monster pisze:

    > To mnie powaliło,trochę bliższy wschód-dwusilnikowa Kaśka:-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UM-jJITiTQg

    Akurat Yuri zgarnia ostatnio wiele nagrod, tym motocyklem oraz
    wczesniejszymi. Np pieknym Dusterem:

    http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/
    duster-streetfighter-by-yuri-shif-customs-puts-belar
    us-on-the-custom-motorcycle-map-ar84789.html

  • 20. Data: 2011-03-06 20:37:23
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-06 21:23, Kuczu pisze:

    > Akurat Yuri zgarnia ostatnio wiele nagrod, tym motocyklem oraz
    > wczesniejszymi. Np pieknym Dusterem:

    Widziałem to cudo,tyle że nie skojarzyłem nazwiska,ma gość pomysły:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S