    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV LCD - zużycie prądu
    Date: Sat, 30 Oct 2010 10:31:36 +0200

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1ribhehnf54gj$.8g1kmpyz9qsc$.dlg@40tude.net...

    > To strasznie dużo na ta przekątną, u siostry 40calowy Samsung C650 zjada
    > ok
    > 95W na srednich ustawieniach.

    Fakt, muszę jeszcze pogrzebać z ustawieniami, u mnie są raczej mało średnie,
    więc jest duża szansa że jak przykręcę to pobór spadnie.
    Ciekawe ile zużywałby LCD LED?

    >Moja 50cio calowa plazma czasem schodzi do
    > 150W...

    A średnio?

    > Taka prawda, lapek potrzebuje 10 razy mniej prądu niż przeciętny
    > stacjonarny pecet a funkcjonalność podobna.

    Dodam jeszcze że:

    TV LCD 23" - poniżej 40 W
    DVD - poniżej 1 W (w trakcie pracy)
    Philips HD Cyfry (bez dysku) - 18W w trakcie wyświetlania programu HD,
    niestety 12 W podczas CZUWANIA - czyli na okrągło.
    Boję się myśleć ile zżarłby tuner HD z dyskiem, który w tle (w stanie
    czuwania) pobiera sobie filmy do VOD, do tego ma jeszcze dysk i
    wentylatory - na 100% jest bardziej prądożerny niż notebook używany jako
    htpc.