  • Data: 2011-12-06 12:15:06
    Temat: Re: TV do 2tys.
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik NoTak napisał:

    > Wiekszosc dostepnych w handlu to 1024x768 w mediamarkt stawiaja je
    > specjalnie kolo 1920x1080 widac wyraznie na tym samym obrazie sitko
    > pikseli na plazmie. Pozatym wypala sie szybko i zre prad.

    No to walnąłeś:) a w Ameryce biją Murzynów
    1. akurat plazma lepiej reaguje na zmianę rozdzielczości i w modelach
    podobnej klasy (np Panasonica) gołym okiem nie zauważysz różnicy
    1024x768 w stosunku do HD
    2. Wspólczesne plazmy nie zużywają dużo wiecej prądu niż LCD, w każdym
    razie nie sa to ilości o które warto się zabijać, kilka do kilkanaście %
    w stosunku do LCD a te tule samo w stosunku do LED
    3. Wypalanie plazmy to już prehistoria, współczesne są nawet trwalsze od
    LCD

    Oczywiście wybór telewizorów w tej cenie jest duży, zarówno LCD jak
    plazm, najlepiej przejśćsię do jakiegos sklepu dla idiotów, spisać kolka
    modeli, poźniej pogooglować, poczytać opinie a i tak okaże sie że
    szwagier kupił lepszy taniej:)