  • 1. Data: 2011-12-05 08:46:51
    Temat: TV do 2tys.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Dostałem zlecenie zakupić jakiś TV 37-40" do 2tys, jako prezent z pewnej
    okazji.
    Jaki model jakiego producenta byście polecili? Chyba nadal najważniejsza
    jest matryca ale i też bezawaryjność.
    Czy to prawda że matryce (chyba Sharp) stosowane np. w modelu AKAI
    http://www.telecolor.pl/akfl4059h.html
    są warte uwagi?

    Marek

  • 2. Data: 2011-12-05 10:33:51
    Temat: Re: TV do 2tys.
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 05-12-2011 o 09:46:51 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest matryca ale i też bezawaryjność.
    > Czy to prawda że matryce (chyba Sharp) stosowane np. w modelu AKAI

    Panasonic TX-P42UX30 - w Agito za 1922 zł
    --
    Brak sygnaturki.

  • 3. Data: 2011-12-05 10:46:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Czy to prawda że matryce (chyba Sharp) stosowane np. w modelu AKAI
    >http://www.telecolor.pl/akfl4059h.html
    >są warte uwagi?

    Proponuje Samsunga.

  • 4. Data: 2011-12-05 11:01:26
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości news:op.v50iapwp8woxnu@organ--5...

    > Panasonic TX-P42UX30 - w Agito za 1922 zł

    No dobrze a jak się ma matryca w porównaniu do tego który ja zapytałem?

    Marek

  • 5. Data: 2011-12-05 11:04:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Teraz popatrzyłem że to plazma jest. Odpada

    Marek

  • 6. Data: 2011-12-05 18:11:04
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    4CX250 wrote:

> [...]
    > okazji.
    > Jaki model jakiego producenta byście polecili? Chyba nadal najważniejsza

    jesli przez bezawaryjnosc zakladamy uszkodzenia modulow zasilania,
    to polecam zainwestowac jakies 230pln w przyzwoitego ups-a 750VA klasy:
    http://www.orvaldi.pl/index.php/pl/product_catalog/p
    roduct_view/1/163
    mam takie bateryjki w pracy pod biurkami i w domu do podtrzymania/ochrony
    satelity/amplitunera/tv i sprawdzaja sie niezle, a zawsze jest to tansze
    rozwiazanie niz super okazyjne ubezpieczenie/przedluzenie gwarancji
    na kilka lat za 20% ceny tv.

  • 7. Data: 2011-12-06 00:24:57
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-05 12:04, 4CX250 pisze:
    > Teraz popatrzyłem że to plazma jest. Odpada

    A w czym LCD jest lepszy od plazmy?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2011-12-06 01:24:58
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-06 01:24, Mario pisze:

    > A w czym LCD jest lepszy od plazmy?

    Wiekszosc dostepnych w handlu to 1024x768 w mediamarkt stawiaja je
    specjalnie kolo 1920x1080 widac wyraznie na tym samym obrazie sitko
    pikseli na plazmie. Pozatym wypala sie szybko i zre prad.

  • 9. Data: 2011-12-06 08:02:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    4CX250 nabazgrał(a):

> [...]
    > jest matryca ale i też bezawaryjność.
    > Czy to prawda że matryce (chyba Sharp) stosowane np. w modelu AKAI

    SHARP jako jedna z niewielu firm sama produkuje matryce, mam SHARPA i jestem
    bardzo zadowolony ale to SHARP w całości a nie tylko matryca ... sam nie
    wiem.

    Ja bym szukał jakiegoś LG wszystkie mają chyba takie same parametry poza
    czasem reakcji matrycy. Poza tym masz FULLHD, LCD, tuner DVB-T

    Do 2000:

    Telewizor 42" LCD LG 42LK450

    Przekątna ekranu 42 cale
    Nominalna rozdzielczość 1920x1080
    HD Ready Tak
    Full HD Tak
    Kontrast Dynamiczny 100000 :1
    Czas reakcji matrycy 5 ms
    Kąt widzenia w pionie 178 Stopni
    Kąt widzenia w poziomie 178 Stopni
    Tuner 1 (typ) Analogowy oraz DVB-T (z obsługą MPEG-4)

    Telewizor 42" LCD LG 42LK430
    Czas reakcji matrycy 4 ms

    Może być lekko ponad 2000:

    Telewizor 42" LCD LG 42LK530
    Czas reakcji matrycy 2.5 ms

    W sumie jak patrzę to chyba każdy producent ma coś poniżej 2000 z w/w
    parametrami, nawet SONY można kupić Telewizor 40" LCD Sony KDL-40CX520BAEP
    (Bravia) za niecałe 2k

  • 10. Data: 2011-12-06 08:13:13
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym szukał jakiegoś LG wszystkie mają chyba takie same parametry poza
    > czasem reakcji matrycy. Poza tym masz FULLHD, LCD, tuner DVB-T

    Ten AKAI to LCD, FULLHD, tuner DVB-T.

    Marek