  • 61. Data: 2020-01-28 10:01:20
    Temat: Re: TV4. Pierwszeństwo pieszego.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5e2f6c16$0$538$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie wiem jak mi prostaku wylazłeś z KFa :/

    Jeżeli nikt nie będzie zaprzeczał kłamstwom, to inne prostaki
    pomyślą, że prostak mówi prawdę.

  • 62. Data: 2020-01-28 10:05:23
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-26 o 08:47, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Tylko jeśli zapakował w inny pojazd. Przy wtargnięciu wali w babine i koniec. Chyba
    że sąd w Bolanda chce zakwestionować prawa fizyki (co mnie wcale nie zdziwi)

    Mam gdzieś w domu świetną książkę - "Czy kierowca winien". Są tam
    opisane precedensy sądowe po różnych mandatach i wydarzeniach. I taki
    przykład - chłop jechał nieoświetloną furmanką, wpakował się na niego
    samochód, zginęła żona kierowcy. Woźnica dostał mandat za brak latarki,
    a kierowca - wyrok za spowodowanie wypadku i niezachowanie prędkości
    odpowiedniej do warunków bezpiecznej jazdy.
    To było dawno temu, jak jeszcze furmanki jeździły, ale wykładnia
    podobna... Ale dziś jest prościej - jak na przejściu jest
    sędzia/policjant/adwokat, to winny jest kierowca, jak prowadzi auto - to
    odwrotnie. Jedyna zagadka jest wtedy, jeśli np. policjant trafi sędziego.
    T.

  • 63. Data: 2020-01-28 10:31:52
    Temat: Re: TV4. Sądy pod butem.
    Od: "karolW" <m...@z...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to winny jest kierowca, jak prowadzi auto - to odwrotnie. Jedyna zagadka
    > jest wtedy, jeśli np. policjant trafi sędziego.

    Jeśli policjant jest PiSem to winien sędzia. Jeśli sędzia jest PiSem, to
    winien policjant.
    Jeśli obaj są PiSami, lub obaj nie są PiSami to decyduje wódz Kaczyński,
    lub jego przydudasy, bo Kaczyński ma Sądy pod butem.

  • 64. Data: 2020-01-28 10:41:54
    Temat: Re: TV4.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Leo56 w

    > Użytkownik "'TomN'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    d.200127.invalid...

    > Zielone światło nie daje pierwszeństwa / nie jest równoznaczne
    > z pierwszeństwem przejazdu.

    Już zapomniałeś co sam pisałeś o 5.3?

    To przypomnę:

    3. Sygnały świetlne mają pierwszeństwo przed znakami drogowymi
    regulującymi pierwszeństwo przejazdu.

    A to razem z 5.1
    Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani stosować
    się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące ruchem lub
    uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków drogowych,
    nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób zachowania niż
    nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe.

    powodujje, że D-6 nie obowiązuje kierującego, jako znak regulujący
    pierwszeństwo.

    No chyba, że twierdzisz, że syhnały świetlne mogą wjechać na skrzyżowanie
    przed znakami drogowymi, bo maja pierwszeństwo...

    Pa kmiocie na 3 miesiace

    --
    'Tom N'

  • 65. Data: 2020-01-28 12:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karolW" napisał w wiadomości grup

    >Jeśli policjant jest PiSem to winien sędzia. Jeśli sędzia jest PiSem,
    >winien policjant.

    Jakos tak. Sedzia ma immunitet, wiec o winie decyduje prezes sadu.
    A tego wyznaczyl Ziobro.

    >Jeśli obaj są PiSami, lub obaj nie są PiSami to decyduje wódz
    >Kaczyński,
    >lub jego przydudasy, bo Kaczyński ma Sądy pod butem.

    Albo po prostu nikt nie jest winny i PZU wyplaca obu :-)

    J.

  • 66. Data: 2020-01-28 17:09:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 10:05, T. pisze:

> [...]
    > a kierowca - wyrok za spowodowanie wypadku i niezachowanie prędkości
    > odpowiedniej do warunków bezpiecznej jazdy.

    Jednostkowe przypadki w polskich sądach są... na ogół są jednostkowe.

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2020-01-28 18:25:10
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

> [...]
    prawej-rece/ar/4091771>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nadal nie ma żadnego wyjaśnienia "zasady prawej ręki".

    Heh...

    > Przytaczasz cały czas określenie "pierwszeństwo z prawej strony",

    No patrz, a to podkreślone to nie zostało przytoczone...

    > a ani jednego wyjaśnienia na czym polega "pierwszeństwo ustalane na
    > zasadzie prawej reki".

    Obstawiam, że masz bliskie kontakty z Alojzem...

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2020-01-28 18:33:20
    Temat: Re: TV4. Pierwszeństwo.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kk w

    > Ścierwo.

    Ładnie się pan przedstawił.

    A może coś w temacie

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2020-01-28 19:15:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 18:25, 'TomN' pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Heh...

    > No patrz, a to podkreślone to nie zostało przytoczone...

    > Obstawiam, że masz bliskie kontakty z Alojzem...

    Może zatem wyjaśnisz, na czym polega ta tajemnicza "zasada prawej reki"?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 70. Data: 2020-01-28 19:23:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-28 o 19:15, Akarm pisze:

    > Może zatem wyjaśnisz, na czym polega ta tajemnicza "zasada prawej reki"?

    Już wyjaśniał.
    Na skrzyżowaniu równorzędnym masz przepuścić tego z twojej prawej strony.
    Od siebie dodam że nazwę tę stosowano ponad trzydzieści lat temu
    jak robiłem PJ.
    Jak widać starsi ją pamiętają, ale nie tylko oni, wpisz w google i
    poczytaj.
    Jak i to ciebie przerasta to masz linka:
    https://www.ltesty.pl/skrzyzowania-rownorzedne/