  • 1. Data: 2013-08-11 23:15:09
    Temat: TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za Punkty! - Ale mam angielskie...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za
    Punkty! - Ale mam angielskie...

    No i Panowie Policjanci nic na to! To legalne?

    Jezeli tak, to cale te punkt w d. mozna sobie wsadzic!

  • 2. Data: 2013-08-12 10:30:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-11 23:15, Użytkownik fReLuZ napisał:
    > TVN Turbo - Uwaga Pirta - dzisiaj - Polskie Prawo Jazy zabrane za
    > Punkty! - Ale mam angielskie...
    >
    > No i Panowie Policjanci nic na to! To legalne?
    >
    > Jezeli tak, to cale te punkt w d. mozna sobie wsadzic!

    Czy aby na pewno ? Kiedyś przepis określał ile i kiedy można
    jeździć na PJ z jednego kraju w innym. No chyba że unia
    zrobiła urawniłowkę w tym temacie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-08-12 11:08:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Aug 2013, RadoslawF wrote:

    > Czy aby na pewno ? Kiedyś przepis określał ile i kiedy można
    > jeździć na PJ z jednego kraju w innym. No chyba że unia
    > zrobiła urawniłowkę w tym temacie.

    Popatrz na to tak - nie tyle sprawa UE, a konwencji (tyle że nie
    pamiętam której), możesz iść z PJ uzyskanym w dowolnym kraju
    który ratyfikował tę konwencję i "legalizować" w .pl
    O ile wiem, czas jakiś była to metoda modna również w .pl

    I teraz pytanie: czym wobec tego ma się różnić "legalizacja"
    PJ z takiego kraju od ponownego zdania PJ w Polsce?
    Tak, tym, że nie można dwa razy "na zapas" zdobyć krajowego
    PJ, ale chyba niczym innym!
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-08-12 13:50:51
    Od: p...@g...com

    --No i Panowie Policjanci nic na to! To legalne? Jezeli tak, to cale te punkt w d.
    mozna sobie wsadzic!

    to sa polscy panowie policjanci ... w Niemczech zabieraja obydwa, znajomy szarzowal
    po niemieckiej wiosce, Polizmeister go przyuwazyl i zabrali niemieckie prawko na 3
    miechy chyba, koles smignal do PL powrocil z polskim PJ, niestety Polizemeister dobra
    pamiec ma a wioska mala wiec zabral tym razem polskie PJ i wyslal do WK w Polsce,
    skonczylo sie chyba prokuratorem bo w ichnich przepisach sformulowano to tak ze
    tracisz uprawnienia na terenie BRD, PJ moze miec stos a i tak nie mozesz jezdzic ...
    o tym ze obcokrajowcom tez prowadza rejestr punktow nawet nie warto wspominac :-)

    P.