  • 21. Data: 2011-04-05 08:37:09
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ind8j1$pja$1@usenet.news.interia.pl...
    > Kiedyś komuś z rodziny w VW Passat 1.8T korbowód wylazł
    > bokiem, to wymiana silnika ze wszystkim zmieściła się w 4000.
    >
    > IMO to tania sensacja.

    ale rozumiesz, ze silnik padł całkowicie 500km po utracie gwarancji...
    To nie był samochód z niewadomo jakim przebiegiem sprowadzony na podstawie
    sfałszowanych dokumentów za kilka groszy euro przez Pana Kazia, a zakup w
    salonie za duże pieniądze powinien do czegoś zobowiązywać importera ...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-04-05 08:39:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście że tania sensacja, nawet gdyby zaproponowali mu tzw silnik
    > krótki (blok z wałem i tłokami) to nie wyjdzie tyle, no chyba że grupa VW
    > ma jakieś chore ceny na silniki,
    > ale na nowych częściach z ASO IMO nie powinno wyjść więcej niż połowa tej
    > kwoty,

    dopuszczasz, ze prócz panewek w dupe mogły dostać zawory, wałki
    zaworowe,prwadnice zaworów, tłoki, korby i wszystko inne co smarowane
    olejem, którego cisnienie sie nagle skończyło?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 23. Data: 2011-04-05 08:43:26
    Od: bbk <b...@g...pl>

    On 2011-04-05 08:37, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    > podstawie sfałszowanych dokumentów za kilka groszy euro przez Pana
    > Kazia, a zakup w salonie za duże pieniądze powinien do czegoś

    Zobowiązuje. Do tego czego obejmuje gwarancja. A ona jak sama nazwa
    wskazuje gwarantuje, że samochód przejedzie ileśtam km i reszta to
    szczęście użytkownika. Ludzie chcą mieć wszystko jak najtańsze i takie
    towary dostają. Jeżeli teraz samochód jeździ kilkukrotność gwarancji to
    znaczy, że jest za drogi. Bo na materiałach zawsze można przyciąć.

  • 24. Data: 2011-04-05 08:56:41
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-05 08:35, Wojtek pisze:
    > Najlepiej jak by silnik gasł i po sprawie...

    Wróć tutaj, jak ci się silnik podczas wyprzedzania zgaśnie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 25. Data: 2011-04-05 09:11:04
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-04 22:10, megrims pisze:
    > kPLN. Czy to nie jakieś jajca? Przecież wiadomo od zawsze,
    > że obecnie nie opłaca się naprawiać takich silników.

    OT. Niedawno z Cavallinio dyskutowaliśmy o spalaniu w Pandzie.
    No i nie mógł uwierzyć, że mi paliła koło 10 litrów w trasie
    i koło 12 w mieście.

    Ostatnio miał miejsce częściowy remont silnika. No i po nim na
    ~27 litrach gazu przejechałem 335 km z czego jakieś 240 w trasie
    DC-Końskie-DC ze staniem w korkach na Prymasa i Al. Krakowskiej.
    Po przeliczeniu daje to jakieś ~8 litrów na 100 km w "cyklu mieszanym".
    W ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy,
    że spalanie spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad
    25% wzrost efektywności silnika.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 26. Data: 2011-04-05 09:18:41
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

> [...]
    > czujnik popsuł, i jedzie sierota dalej. Nie rozumię takiego postępowania!,
    > a trafiło mi się już takich kilku z BLB na pokładzie. W audi jest to tak
    > zrobione że jak cisnienie ucieknie to masz około 10 do 15 sekund jazdy i
    > wyskakuje stosowny komunikat na desce. Obrabia się jedne gówniany wałek i
    > gniazdo w wale. Ale gość raczej sam jest sobie winien że go ubił na amen.
    > Kiedyś jak w zasranym np. polonezie zapaliła się kontrolka i wskaźnik
    > pokazał brak ciśnienia to ludzie potrafili reagować, dziś mylą płyn
    > spryskiwaczy z olejem a kolor czerwony z żółtym. za dużo tego!. Najlepiej

    Stary NIssan Patrol ma 2 czujniki ciśnienia oleju,
    jeden pokazuje w kabinie faktyczne ciśnienie na wskaźniku, drugi jest niby
    "po nic", ale jeśli obydwa stwierdzą, że ciśnienie oleju jest poniżej 1 Atm,
    to z automatu odcinają pompę paliwa i samochód gaśnie.
    To jest ustrojstwo, które ma zapobiedz np. zatarciu silnika przy dużych
    przechyłach,
    ale patent prosty i skuteczny... Każde autko coś takiego powinno mieć i nie
    byłoby problemu.
    pozdr.
    gr

  • 27. Data: 2011-04-05 13:44:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > W ogóle jakoś tak lżej jeździ i lepiej się zbiera. Powiedzmy,
    > że spalanie spadło o jakieś ~3 litry (z 11 na 8), co daje ponad

    No tak, nie wiedziałem że jakimś zarżniętym padalcem jeździłeś.

  • 28. Data: 2011-04-05 17:26:08
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > dopuszczasz, ze prócz panewek w dupe mogły dostać zawory, wałki
    > zaworowe,prwadnice zaworów, tłoki, korby i wszystko inne co smarowane
    > olejem, którego cisnienie sie nagle skończyło?

    dopuszczam,

    brat

  • 29. Data: 2011-04-05 21:09:28
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-05 07:16, kml pisze:

    > Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.

    ja tez nie :D

  • 30. Data: 2011-04-05 21:53:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.

    To, że na gwarancji mu tego nie zrobili, to nie dziwne, ale cena za
    silnik mogłaby być trochę bardziej sensowna...