  • Data: 2011-09-17 08:40:55
    Temat: Re: TVN turbo [dłuższe]
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z punktu widzenia "państwa" głównym celem istnienia człowieka jest
    > płacenie podatków i konsumowanie (zapewnianie popytu wewnętrznego).

    Dlatego też z ideą takiego państwa nie zgadzam się, i w konsekwencji nie
    popieram podatków, biurokracji i pączkujących przepisów
    Twój wywód jest logiczny, tylko podstawy ma złe, bo prowadzi do powstania
    obozu pracy zamiast państwa obywatelskiego.

    > Rocznie w Polsce biotechnologie kończy 400 absolwentów. 85% z nich
    > wyjeżdża do pracy za granicę. Zobacz jaka to strata dla "państwa".

    Niech im państwo nie funduje nauki to potem nie będzie żałowało.

    > Ja tam życzę im jak najlepiej. Polskie "państwo" dla obywatela nie
    > robi nic.

    robi, ale jak sam wykazałeś jest to nieefektywne, a co gorsze trzeba się
    odkuć gdzie indziej co psuje imidż całkowicie.

    >Obywatel we wieku produkcyjnym, który zginie w wypadku
    > lub wyemigruje na zawsze i zerwie kontakty z krajem to z punktu
    > widzenia "budżetu państwa" to samo.

    z tym wcale nie polemizuję. tyle że co to za byt ten budżet?
    z punktu widzenia samego emigranta i jego rodziny, wyjazd to sukces śmierć w
    wypadku raczej nie.

    > Mnie kamery i permanentne monitoringi w Centrach Handlowych,
    > na stacjach benzynowych nie przeszkadzają.

    monitoring to nie automatyczny czujnik który czegoś ci zabrania
    automatycznie.
    monitoring można porównać do kontroli drogowej i sprawdzania trzeźwości

    >Zawsze jest coś
    > za coś.

    a co ja, monitorowany dostaję za to?

    > A co napiszesz, jak pijany kierowca zabije Twoją żonę w ciąży
    > i dziecko?

    a gdyby np. moją żonę lub dziecko przejechał
    inwalida
    to bym gardłował nad zakazem prowadzenia pojazdów dla inwalidów?
    a gdyby przejechał kierowca trzeźwy, ale początkujący.... to za 5 letnim
    okresem wdrążającym dla nowych kierowców + ograniczenie prędkości do 30km/h
    + zielona chorągiewka na dachu?
    a jakby przejechał normalny przeciętny kierowca... coś by się wymyśliło -
    może miał IQ poniżej 130?