  • 71. Data: 2013-02-03 20:12:40
    Temat: Re: Tablet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" e...@l...goog
    legroups.com

    > : Ja tez chwale, chociaz musialem dokupic czwarty modem (kupilem z
    > : ruterem i korzystam jako wifi) do juz posiadanych, bo zaden sie nie
    > : nadawal.

    > Do WiFi? Ja bym wygrzebał ze śmietnika jakiś stary telefon.
    > Na przykład ze zbitym wyświetlaczem. :) I używałbym jako APka. :)
    > W sklepach takie cudo można kupić już za 3 stówy. ;)

    : Ja nabylem modemoruter huawei za 275, tak wiec jestem do przodu ;)

    IMO drogo. Napiszesz, co kupiłeś?

    IMO modem to koszt 80 złotych, do tego APek za 5 dych.
    Można mieć APka z akumulatorem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 72. Data: 2013-02-03 20:55:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" ke3dht$601$...@n...news.atman.pl

    > Naprawdę chciałeś uruchomić Voip przez Aero2 ?

    Ja używam -- i działa, ale pingi są duże, więc trzaska CZASAMI!!!
    Jedynym problemem jest olewający stosunek FCN/Tlenofonu do mnie.
    Do mnie dzwonić raczej nie można, natomiast ja mogę dzwonić.
    I jakość rozmowy jest raczej dobra, poza tym, że (jak już
    napisałem wyżej) czasami są trzaski. Można zwiększyć buforowanie,
    ale wówczas trzeba czekać na głos i jest efekt taki, jak w TV
    z satelitarnym łączeniem.

    Miałem Ci nie odpowiadać, ale trudno tu o powstrzymamnie się.
    Pierdolisz głupoty, piszesz na wyczucie, powielasz błędne
    teorie, nie mając zielonego pojęcia o tym, o czym piszesz...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2013-02-03 20:56:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" ke3fd5$805$...@n...news.atman.pl

    > Zdradzisz tajemnicę na jakim sprzęcie ?

    Ja Ci zdradzę -- Samsung Galaxy Ace.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 74. Data: 2013-02-03 22:11:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 20:02:38 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "J.F" 5107c451$0$1311$6...@n...neostrada.pl
    > JF -- masz jakiś smartfon? Jeśli nie masz -- kup.

    Ta, teraz to nawet dwa ...

    > Są bardzo tanie a dodatkowo można dorobić na nich,
    > dzięki czemu smartfon można mieć za free.

    Za free ? Mnie tam wychodzi ze one ciagle cos kosztuja.
    OK, moge kupic, tylko po co, jesli nie widac roznicy :-P

    > [kup i przestań pierdolić głupoty]
    > Gdy będziesz używał smartfonu lub tabletu z Androidem,
    > Twoje spojrzenie na świat zmieni się do tego stopnia,
    > że nie zechcesz magazynować u siebie muzyki czy
    > aplikacji -- będziesz to miał stale pod ręką. :)

    Mowisz ? To gdzie mam poszukac tej muzyczki czy audiobookow, ktorych chce
    posluchac ?
    Pojsc za rada Pszemola i zasubskrybowac sobie serwis z filmami, dzialajacy
    tylko w USA ? :-P

    > Aero2 całkiem nieźle chodzi,

    I co, mam kupic trzeciego smartfona, czy zapomniales dodac zebym kupil
    jakiegos Duo ...

    > choć niekoniecznie w mieszkaniu na parterze wśród bloków.
    > Ale po wyjściu z domu, idąc czy jadąc
    > do sklepu czy pracy, można ściągać [nie tylko majtki?] do woli...

    A jadac samochodem, pociagiem, w gorach na nartach ?

    > Smartfon jest malutki -- można go mieć stale przy sobie.
    > Gorzej z tabletami, ale i te nie są duże czy ciężkie.

    Tylko nieporeczne. I niewygodne. I nie widze zastosowania, wiec zostanmy
    prze smartfonie..

    > Półroczne ciąganie palcami po szkle nie daje żadnych śladów używania.

    Ja mam widac wieksze wymagania, bo moja folia troche rys ma.

    J.

  • 75. Data: 2013-02-04 01:10:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ga6gfqxeh6vw.1x59t1gwghu7t$....@4...net

    > A jadac samochodem, pociagiem, w gorach na nartach ?

    Podziwiam wytrwałość -- 16 GB muzyki przesłuchasz w czasie jazdy na nartach. :)
    A może odtworzysz film w FHD? Ale jak będziesz oglądał film i jeździł zarazem?

    Ściągnij na kartę i odtwarzaj tam, gdzie netu nie ma, ale po co masz ścigać
    od razu cały internet? Na 32 GB (taka karta niewiele kosztuje) ściągniesz
    muzykę doskonałej jakości (jak na odtwarzanie w pociągu czy w samochodzie)
    na miesiąc bezustannego odtwarzania.

    > Ja mam widac wieksze wymagania, bo moja folia troche rys ma.

    Masz już folię. :) Teraz kup smartfon i zobacz, że folia jest stratą
    pieniędzy. Póki co -- zobacz w necie, co potrafi nowoczesne szkło. :)

    http://www.corninggorillaglass.com/

    Jest sporo filmów o tym szkle. Są też filmy o szkle konkurencji.

    -=-

    Gdybym kierował się tym, co piszą tacy jak Ty -- nigdy bym
    nie kupił smartfonu. Kupiłem, bo pokazano mi smartfon.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 76. Data: 2013-02-04 04:55:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 18:28, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:
> [...]
    cations

    /asus-google-nexus...
    Tablety/ASUS_Googl...

    > A widzisz tam gdziekolwiek określenie "MHz"?

    A widzisz w zwiazku z tym podstawe do reklamacji i zwrotu za
    niezgodnosc ze specyfikacja sprzedawcy?

  • 77. Data: 2013-02-04 05:05:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    > A karty SIM przydzielałbyś w trybie losowania, jako pomoc społeczną czy
    > rotacyjnie: każdy korzysta w dniu swoich urodzin? :-P

    Osoba "wykluczona' ma powazne trudnosci, zeby nie posiadajac internetu
    i majac ograniczony do niego dostep, oraz brak umiejetnosci
    korzystania, wydrukowac formularze i zamowic taka karte.
    Sadze, ze wiekszosc korzystajacych to ludzie potrzebujacy dodatkowego
    dostepu, karty do tabletu, smartfonu itp.

    Zamawianie kart powinno byc mozliwe (wraz z wydrukowanymi odnosnymi
    formularzami) np. na poczcie - podobnie jak oplacanie abonamentu rtv.

  • 78. Data: 2013-02-04 05:12:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 20:12, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    Wczesniejszy model ponizszego
    http://www.skapiec.pl/site/cat/45/comp/3718967

  • 79. Data: 2013-02-04 09:18:20
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-02-03, o godz. 20:05:51
    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Osoba "wykluczona' ma powazne trudnosci, zeby nie posiadajac internetu
    > i majac ograniczony do niego dostep, oraz brak umiejetnosci
    > korzystania, wydrukowac formularze i zamowic taka karte.

    No patrz... A mój teść poszedł do punktu i jedyne co musiał zrobić to
    podać dowód i podpisać się na formularzu. Nic nie drukował -
    wydrukował to pracownik punktu dystrybucyjnego. A sąsiadka mieszkająca
    obok działki na wsi pod Łukowem (bezrobotna od lat, dwójka dzieci w
    szkole) poszła do biblioteki szkolnej we wsi i pracownik mu wydrukował
    dokumenty, skserował dowód i pokazał gdzie podpisać i gdzie wysłać. A po
    przysłaniu karty sąsiad ustawił co potrzeba. A wcześniej oddał swojego
    starego laptopa.

    > Sadze, ze wiekszosc korzystajacych to ludzie potrzebujacy dodatkowego
    > dostepu, karty do tabletu, smartfonu itp.

    Nie - po prostu tacy ludzi wypowiadają się najczęściej. Nie słyszysz
    zapewne o akcji gdy do punktu w Warszawie przyjeżdża umyślny który
    przywozi kilkadziesiąt wniosków i upoważnień dla siebie i sąsiadów. A
    to popularne - tylko odbiorcy kart o tym nie dyskutują.

    > Zamawianie kart powinno byc mozliwe (wraz z wydrukowanymi odnosnymi
    > formularzami) np. na poczcie - podobnie jak oplacanie abonamentu rtv.

    No ale jest - co prawda w jednym punkcie ale dokładnie tak to działa. I
    jestem przeciwny by poczta robiła coś kolejnego - niech zajmą się
    poprawa jakości dostarczania listów. Niby monopolu od miesiąca na listy
    nie ma ale np. mało kto wie że jest ukryty - jedynie wysłanie pisma za
    pomocą Poczty Polskiej niesie ze sobą konsekwencje urzędowe. Jak się
    wysyła np. pisemko do urzędu to trzeba za pomocą PP. Bo jak się wyśle
    operatorem alternatywnym to nie jest ono formalnie dostarczone. Ota
    taki malutki haczyk i w korespondencji z sądami i urzędami _musisz_
    nadal korzystać z usług PP...

    Zdrówko

  • 80. Data: 2013-02-04 09:47:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lut, 09:18, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > No patrz... A mój teść poszedł do punktu i jedyne co musiał zrobić to
    > podać dowód i podpisać się na formularzu. Nic nie drukował -
    > wydrukował to pracownik punktu dystrybucyjnego.

    To tylko w default city dziala.