  • 1. Data: 2023-11-08 16:41:28
    Temat: Tablet Lenovo
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Wpadł mi w ręce tablet Lenovo TB-X605F. Ma problemy z baterią. Nie ładuje
    jej (widać na tablecie reakcję na podłączenie ładowarki ale skutek jest
    żaden). Baterię można naładować poza tabletem do deklarowanej później w
    tablecie pojemności 68%, co zapewnia tabletowi 1,5h świecenia ekranu na
    pełen gwizdek. Zanim go wyrzucę miałem zamiar mu zrobić twardy reset ale
    tradycyjne podejście (głośność+, załączenie) prowadzi jedynie do
    wyświetlenia napisu FFBM Mode. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić z czym to się
    je i jak tego użyć aby zresetować tablet?
    Wydaje mi się że kupowanie jakiejś baterii i jej wymiana zanim nie ustalę
    czemu stara bateria nie chce się ładować było by przedwczesne :) Od razu
    mówię że gniazdo USB jest OK.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-11-13 12:40:29
    Temat: Re: Tablet Lenovo
    Od: vamastah <s...@w...pl>

    nie znam tego konkretnego modelu tableta, ale w przypadku laptopow
    czesto jest tak ze producent dostarcza oprogramowanie umozliwiajace
    sterowanie poziomem naladowania baterii, tj mozna ustawic zeby bateria
    ladowala sie do max 50%. Zalozenie jest takie ze laptop w takiej
    konfiguracji jest uzywany glownie jako desktop, a jako urzadzenie
    przenosne sporadycznie - przy takim ustawieniu bateria wolniej sie
    starzeje.

    Czy tak samo jest tutaj? nie wiem. Niestety zabawy w okazjonalny serwis
    nie sa tanie gdyz zwykle nie mamy doswiadczenia z podobnymi modelami.

  • 3. Data: 2023-11-13 20:43:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 08.11.2023 16:41, Jacek wrote:
> [...]
    > żaden). Baterię można naładować poza tabletem do deklarowanej później w
    > tablecie pojemności 68%, co zapewnia tabletowi 1,5h świecenia ekranu na

    Mam ten sam tablet - Tab 10. Po dwóch latach na w pełni naładowanej
    baterii, odtwarza YT przez ponad 6h. To może jednak bateria?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2023-11-14 02:02:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mam ten sam tablet - Tab 10. Po dwóch latach na w pełni naładowanej
    > baterii, odtwarza YT przez ponad 6h. To może jednak bateria?

    A może BMS?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-11-14 20:35:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.11.2023 02:02, LordBluzg(R)?? wrote:

    > A może BMS?

    Żona się uśmiała.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2023-11-14 20:41:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Żona się uśmiała.

    LOL

    Masz chyba wadę wymowy :D

    BMS:

    Battery management system (BMS) is technology dedicated to the oversight
    of a battery pack, which is an assembly of battery cells, electrically
    organized in a row x column matrix configuration to enable delivery of
    targeted range of voltage and current for a duration of time against
    expected load scenarios.

    PMS:

    Zespół napięcia przedmiesiączkowego, określany jako PMS, to zespół
    objawów somatycznych i psychicznych, poprzedzających wystąpienie miesiączki.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>