  • Data: 2016-06-27 14:43:25
    Temat: Re: Tablet - moze pomozecie w wyborze
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-27 o 14:28, AL pisze:

    > nie chodzi o wage, ale sposób trzymania (wygodę)
    > Jak masz płaski jak ten jaki podałeś - to jest on nieergonomiczny do
    > trzymania w jednej ręce już z samego założenia.

    Jak tablet jest tak lekki jak Sony Z to nie ma problemu z trzymaniem w
    jednej ręce.

    > Kiedyś Sony robiło tablety z brzegiem a'la grzbiet książki (podobnie ma
    > Yoga od lenovo). I to się dobrze trzyma w jednej ręce (niestety część
    > ceni sobie wygląd miast ergonomii, stąd są same placki coraz cieńsze -
    > to samo widać w telefonach komórkowych)

    Wiem jak to wyglądało bo miałem takiego Sony :)

    > nie wiemy czy ma smartfona - to nigdzie nie padło.
    > Jest więc domniemaniem :)

    Ja pisałem MAM więc co to ma do rzeczy :)

    > nie nie musi, ale 7-8" jest wygodniejsze i wystarczające w 99% przypadkach.
    > Dlaczego czytniki książek nie robi się > 7" (pomijam wyjątki do innych
    > celów)?
    > Bo 6-7-8" idealnie trzyma się w jednej ręce/dłoni (w zależności kto ma
    > jak wielką dłoń :)

    Nie jest wygodniejsze dla mnie, może dla ciebie jest ale to nie zmieni
    mojego zdania na ten temat.

    > Żona używa konwertowalnego 13" (x360) - jak potrzebuje większy ekran, to
    > jest zewnętrzny monitor 24", który przebije jakością każdy ekran w
    > tablecie. Ma wszystko w 1 miejscu i w 99% wystarcza jej ten 13" w
    > zależności od potrzeb albo mazany paluchem albo ze zwykła klawiaturą (do
    > książek używa czytacza e-ink)

    Zależy co kto wili i jak komu wygodnie. Brat kupił coś takiego na
    Windowsie o ile pamiętam Asusa albo Lenowo (zmieniał więc nie pamiętam
    który był dla niego a który dla żony)

    > Telefon jest dobry na ostateczność - jak szybko coś trzeba sprawdzić.

    Wszystko zależy do czego, do navi w aucie nie będę woził tabletu ani
    laptopa tylko telefon z odpowiednią aplikacją, tak samo jadąc na rowerze
    to w telefonie odpalę radio i endomondo a nie na tablecie albo lapku.

    > Ja jestem konserwatystą: mam ciężkiego laptopa (mobilną workstację, ale
    > 15", bo jest bardziej mobilna od kloca 17"), telefon z ekranem 4.5"
    > (mieści się w spodniach, w kieszeni koszuli), tablet 7" awaryjnie, jak
    > potrzebuję coś w podróży czy na kanapie sprawdzić i normalny komp
    > stacjonarny z 2ma monitorami do gier.

    Ja mam laptopa z serii gaming więc swoje waży bo i sprzęt wydajniejszy
    tak więc wiem co znaczy ciężki laptop.

    > Jak więc widzisz - wszystko zależy od punktu widzenia :-D

    dokładnie już to wcześniej pisałem.

    > p.s.
    > 10" tablet miałem - i IMHO można sobie wyrobić wadę nadgarstka ;)

    To kup lekki tablet a nie cegłę z Chin :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl