  • 1. Data: 2016-06-26 21:37:48
    Temat: Tablet - moze pomozecie w wyborze
    Od: atm <...@v...pl>

    Szukam tabletu dla znajomej, budzet ograniczony a koniecznosc posiadania
    3G znaczaco wplywa na ilosc dostepnych modeli.
    Nie chcialbym jej ukarac jakims budzetowcem, ostatnio pomagalem w
    konfiguracji kilku tanich telefonow i jednego tabletu. Produkcja tego
    dziadostwa powinna byc zabroniona.
    Wracajac jednak do tabletu:
    -3G niezbedny
    -ekran ok 10"
    -osobiscie chcialbym 2GB RAMu
    -podobnie zalezaloby mi na FullHD
    -16GB wbudowanej pamieci
    Kwota ok 600zl
    Przejrzalem chyba wszystkie oferty budzetowych firm, nie znalazlem
    tabletu, ktory łączyłby wszystkie te cech. Moze cos podpowiecie?
    Sprawdzilem nawet Overmaxa (brrrr), utknalem m. in. na 8GB wbudowanej,
    ktorej w praktyce pewnie bedzie 4GB i po zainstalowaniu kilku aplikacji
    zglosi brak pamieci.

  • 2. Data: 2016-06-26 22:55:00
    Temat: Re: Tablet - moze pomozecie w wyborze
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-06-26 21:37, atm wrote:
> [...]
    > Sprawdzilem nawet Overmaxa (brrrr), utknalem m. in. na 8GB wbudowanej,
    > ktorej w praktyce pewnie bedzie 4GB i po zainstalowaniu kilku aplikacji

    jak zwiększy budżet minimalnie i ekran na bardziej funkcjonalne 8", to
    może z tego coś wybierze:
    http://www.x-kom.pl/szukaj?q=yoga&f[groups][2]=1&f[c
    ategories][1663]=1&f[price][to]=800&f[72][2719]=1

    p.s.
    ja tam na tablet z lenovo nie narzekam.
    (Za to samsunga już nie chce widzieć).

  • 3. Data: 2016-06-27 11:44:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 21:37, atm pisze:
> [...]
    > Nie chcialbym jej ukarac jakims budzetowcem, ostatnio pomagalem w
    > konfiguracji kilku tanich telefonow i jednego tabletu. Produkcja tego

    Jeśli nie zrazi cię używka to Tablet Xperia Z

    http://allegro.pl/sony-xperia-tablet-z-lte-sgp321-ca
    ly-komplet-okazj-i6276389638.html

    Mam taki od 2 lat i złego słowa nie powiem. Ma wszystko czego potrzebujesz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-06-27 12:04:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 11:44, Chris wrote:

    > Jeśli nie zrazi cię używka to Tablet Xperia Z
    >
    > http://allegro.pl/sony-xperia-tablet-z-lte-sgp321-ca
    ly-komplet-okazj-i6276389638.html

    > Mam taki od 2 lat i złego słowa nie powiem. Ma wszystko czego potrzebujesz.

    Dzieki Panowie za sugestie, niestety obie propozycje przekrocza i tak
    podniesiona przeze mnie poprzeczke. Ten Sony ma sluczony ekran, zas
    sprawny bedzie zdecydowanie drozszy.

  • 5. Data: 2016-06-27 12:19:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 12:04, atm pisze:

    ly-komplet-okazj-i6276389638.html

    > Dzieki Panowie za sugestie, niestety obie propozycje przekrocza i tak
    > podniesiona przeze mnie poprzeczke. Ten Sony ma sluczony ekran, zas
    > sprawny bedzie zdecydowanie drozszy.

    Z tamtym nie doczytałem,

    http://allegro.pl/tablet-sony-xperia-z-tablet-sgp-32
    1-i6287501901.html

    100 więcej ... ale można szukać taniej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-06-27 12:26:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 22:55, AL pisze:
    > jak zwiększy budżet minimalnie i ekran na bardziej funkcjonalne 8"

    Tabel jak dla mnie to min 10" a nie 8" to ma zastąpić wygodną pracę na
    dużym ekranie, małe ekrany to są w telefonach :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-06-27 12:53:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-06-27 12:26, Chris wrote:

    > Tabel jak dla mnie to min 10" a nie 8" to ma zastąpić wygodną pracę na
    > dużym ekranie, małe ekrany to są w telefonach :)

    telefon to < 5" jeśli ma być wygodny w noszeniu na codzień, nie używając
    torebki.
    .
    Tablet 10" trzyma się bardzo niewygodnie w jednej ręce, co najwyżej
    opierając go/siedząc i trzymając go na kolanach, na stole.
    Nie mieści się w spodniach bojówkach, nie przypniesz go w razie czego do
    kierownicy roweru, szyby auta, etc (nie popieram tych rozwiązań, ale...)
    więc z jego mobilnością bywa różnie.

    Clue: wolałbym coś porządnego z 8" niż jakiś badziew z 10" (nawet jeśli
    oba w tej samej cenie).
    A jeśli ekran ma być duży, to wybrałbym konwertowalny laptop 11" lub
    lepiej 13" - (rezygnując z domowego kompa) i wszystko miałbym w jednym
    miejscu.

  • 8. Data: 2016-06-27 12:57:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 27.06.2016 12:53, AL wrote:

> [...]
    > A jeśli ekran ma być duży, to wybrałbym konwertowalny laptop 11" lub
    > lepiej 13" - (rezygnując z domowego kompa) i wszystko miałbym w jednym

    Taki lapto bylby bardzo fajnym patentem, niestety w tym przypadku
    wszystko rozbija sie o kase.

  • 9. Data: 2016-06-27 13:01:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 12:53, AL pisze:

> [...]
    > Tablet 10" trzyma się bardzo niewygodnie w jednej ręce, co najwyżej
    > opierając go/siedząc i trzymając go na kolanach, na stole.

    Jak masz tablet cegłę to może tak, ja ma lekkie i wygodne Sony.
    Każdy woli co innego, mi pasuje 10" i chyba nie ma co dyskutować co komu
    jest wygodniej używać :)

    > Nie mieści się w spodniach bojówkach, nie przypniesz go w razie czego do
    > kierownicy roweru, szyby auta, etc (nie popieram tych rozwiązań, ale...)
    > więc z jego mobilnością bywa różnie.

    Od tego mam telefon, tabel służy jako zastępstwo laptopa w domu, podróży
    itd ...

    > Clue: wolałbym coś porządnego z 8" niż jakiś badziew z 10" (nawet jeśli
    > oba w tej samej cenie).

    Bo od razu 10" to musi być badziew ... przestań ...

    > A jeśli ekran ma być duży, to wybrałbym konwertowalny laptop 11" lub
    > lepiej 13" - (rezygnując z domowego kompa) i wszystko miałbym w jednym
    > miejscu.

    W domu mam laptopa 17" plus do tego używam tabletu 10" i jak dla mnie
    taki zestaw jest najwygodniejszy.
    Kiedyś myślałem nad tabletem ~8" ale to zdecydowanie za mało bo to taki
    większy telefon.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-06-27 14:08:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Chris"

> [...]
    > miejscu.

    W domu mam laptopa 17" plus do tego używam tabletu 10" i jak dla mnie
    ---
    No ale po co mieć dodatkowo specjalny laptop jak wystarczy monitor