  • 21. Data: 2011-08-22 15:12:48
    Temat: Re: Tablica nieczytelna?
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    trud pisze:

    > Tak, jest usuwane. Tablica musi być w całości czytelna.
    > Jeździ sie na liścia, reklamówkę, błoto. Policja za to ściga.

    będąc na wakacjach zdaje sie w Rucianym widziałem stojace 3 motocykle.
    Spojrzałem na rejestracje i literki to były zdaje sie PO czyli Poznan
    albo jakas inna z drugą literką P. I ta literka miała częsciowo starty
    "brzuszek" czyli wyglądała jak F. Pomyslalem, ze slaba jakosc tych
    tablic bo całosc wygladala dobrze tylko miejscowo sie wytarła. Dziwnym
    jednak trafem pozostałe 2 tez tak sie wytarły ;) I niektóre cyferki tez
    miały miejscowe zaniki czarnej farby.
    Trzeba byc debilem, zeby wierzyc, ze po takiej modyfikacji numer jest
    nieczytelny, akurat rejestracja z literką F w tamtym miejscu nie
    wystepuje wiec podstawia sie istniejaca i mamy delikwenta.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 22. Data: 2011-08-22 16:00:10
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-21 12:16, Qlfon pisze:

    > Obawiam się że odkąd jesteśmy w Schengen to nie do końca tak działa.
    > Taki Twój kolega Zaratrista powinien posiadać wize wjazdowa na tereng
    > Schengen więc sprawdzenie czy przekroczył granice czy nie to będzie dla
    > nich moment. A dla Ciebie problem znacznie większy niż mandat. Może to
    > jednak zadziałać gdybyś np. podał kolegę z UK ale wtedy mandat dostanie
    > tak czy inaczej. Coś się ostatnio pozmieniało w tym zakresie (w sensie
    > mandatów transgranicznych).

    Nic nie się nie pozmieniało system Eucaris (wymiany danych o pojazdach)
    nadal nie działa.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 23. Data: 2011-08-22 16:16:00
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 17:12, Arni pisze:

    > Trzeba byc debilem, zeby wierzyc, ze po takiej modyfikacji numer jest
    > nieczytelny, akurat rejestracja z literką F w tamtym miejscu nie
    > wystepuje wiec podstawia sie istniejaca i mamy delikwenta.

    czyli znakiem tego - jesli ja sie moglem domyslic nr rejestracyjnego
    to Pan Straznik czy Pan Policjant tez sie moze domyslic - albo
    "na czuja" albo w bazie pojazdow sobie sprawdzi, tak?
    i to, ze nr nie byl w pelni czytelny nic nie zmienia?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 24. Data: 2011-08-22 16:18:10
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 16:47, trud pisze:

    > Tak, jest usuwane. Tablica musi być w całości czytelna.
    > Jeździ sie na liścia, reklamówkę, błoto. Policja za to ściga.

    widzialem:)
    koncepcje rozumiem...
    mnie sie rozchodzi o to, ze na ten przyklad
    w literce T bedzie np. zaslonieta/niewidoczna czesc
    poprzecznej kreseczki - ale i tak wiadomo, ze to jest T...
    i co wtedy?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 25. Data: 2011-08-22 16:57:48
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

> [...]

    Art.46 pkt. 5

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2011-08-22 17:53:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-22 18:00, The_EaGle pisze:

    > Nic nie się nie pozmieniało system Eucaris (wymiany danych o pojazdach)
    > nadal nie działa.

    CEPiK tez nie dziala jak powinien chociaz pochlonal juz miliony euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2011-08-22 18:35:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-22 18:57, Jacot pisze:
    > Art.46 pkt. 5
    pojazd zabezpieczony byl - kluczyki w domu, motocykl stal bez kluczykow
    w stacyjce.
    Idac dalej twoim tropem, to by kazdego karali, komu ukradli pojazd, bo
    nie zabezpieczyl nalezycie

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 28. Data: 2011-08-23 08:34:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Michał V-R <m...@o...pl> napisała rzekomo
> [...]
    > stacyjce.
    > Idac dalej twoim tropem, to by kazdego karali, komu ukradli pojazd, bo nie

    Nie podpowiadaj naszej wladzy kochanej takich super pomyslow.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 29. Data: 2011-08-23 09:55:38
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Michał V-R
    Idac dalej twoim tropem, to by kazdego karali, komu ukradli pojazd, bo nie
    zabezpieczyl nalezycie

    *** "Jasio"
    Nie podpowiadaj naszej wladzy kochanej takich super pomyslow.

    Nasza wladza juz dawno na to wpadla...n.p. nie chca przyjac zgloszenia
    kradziezy radia z kabrio - pomimo ze pojazd byl zamkniety z wlaczonym
    alarmem ale bez dachu :)
    Bo uwazaja ze nie zostal "wlasciwie zabezpieczony", a mi wiele lat temu
    ORMO-wcy okradli pojazd i odholowali na parking rowniez posilkujac sie tym
    przepisem - mialem uszkodzony zamek pasazera

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2011-08-23 10:44:52
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    >pojazd zabezpieczony byl - kluczyki w domu, motocykl stal bez kluczykow
    >w stacyjce.

    cytuje:

    czyli jak w starym, zydowskim dowcipie: "albo zaloz dluzszy chalat
    albo kradnij krotsza rybe". I jakby co od razu zadaj adwokata bo sam
    przepadniesz.

    >Idac dalej twoim tropem, to by kazdego karali, komu ukradli pojazd, bo
    >nie zabezpieczyl nalezycie

    Nie wiem czy kazdego ale jak siegne pamiecia w dosyc dlugi juz okres
    istnienia, to ukaranych z tego lub podobnej tresci artykulu
    poprzednich kodeksow uzbieralo by sie niemaly oddzial albo i kilka.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10