  • 31. Data: 2011-08-23 11:25:15
    Temat: Re: Tablica nieczytelna?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-08-23 11:55, Tytus z domQ pisze:

    > Nasza wladza juz dawno na to wpadla...n.p. nie chca przyjac zgloszenia
    > kradziezy radia z kabrio - pomimo ze pojazd byl zamkniety z wlaczonym
    > alarmem ale bez dachu :)

    Zajumali Ci radio?

    Pozdr
    DP

  • 32. Data: 2011-08-23 18:52:06
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    Zajumali Ci radio?

    Ja nie zostawiam bez dachu - w ogole nie zostawiam :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 33. Data: 2011-08-26 15:23:29
    Od: "Malenstfo" <m...@d...dziecka.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gówno prawda.
    > Ma wskazać osobę której udostępnił pojazd.
    > Praktyka wykazuje że jeśli wskaże grupę osób to policja
    > jest bezradna i kończy śledztwo.

    Wlasciciel musi wskazac osobe która prowadzila. Jezeli tego nie zrobi
    dostaje mandat ale bez punktów.

    pzdr
    Malenstfo

  • 34. Data: 2011-08-26 23:04:59
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 19:53, Kuczu pisze:

    > CEPiK tez nie dziala jak powinien chociaz pochlonal juz miliony euro.

    Nie wiem co masz na myśli. Ale na pewno wiesz lepiej ;> Tak przy okazji
    nie wierz we wszystko co czytasz w gazetach...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 35. Data: 2011-08-27 15:26:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-27 01:04, The_EaGle pisze:

    > Nie wiem co masz na myśli. Ale na pewno wiesz lepiej ;> Tak przy okazji
    > nie wierz we wszystko co czytasz w gazetach...

    Nie czytuje gazet. Wiem to o czym rozmawialem z kumpelem pracujacym w
    WK. Cepik mial m.in. zawierac informacje pojazdach i ich polisach OC
    oraz przegladach. Obie te funkcje nie dzialaja. Nadal do WK trzeba
    chodzic z papierowa polisa OC oraz kwitami ze stacji diagnostycznej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 36. Data: 2011-08-27 20:31:00
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Kuczu"
[...]

    Cepik juz nie istnieje w kwesti formalnej - jest CEP
    Dane z BT w sposob elektroniczny sa przekazywane od ok roku ale wyglada na
    to ze komusz zalezy zeby to nie dzialalo.
    Nie mam nic naprzeciw zaswiadczeniom ze SKP

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    p.s. ten kolega z WK to ten sam co dopuscil zmiane VIN w ramie
    zarejestrowanego motocykla???

  • 37. Data: 2011-08-29 10:26:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 26 Aug 2011 17:23:29 +0200 osobnik zwany Malenstfo
    wystukał:

    następny co nie zna przepisów

    --
    BMW R1100GS '95