  • Data: 2018-09-20 08:56:33
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Zdarzyło mi się raz mieć taki felerny plik PDF, jaiś druk od fiskusa
    > zdaje się. Problem z nim był taki, że on miał milion warstw, i nawet
    > wyświetlenie na ekranie trwało dobre kilka sekund, podczas których widać
    > było jak warstwy rysują się jedna po drugiej. Drukarka mieliła ten plik
    > przez 15 minut, po czym smutno migała czerwoną lampką 'error', niczego
    > nie drukując. Rozwiązanie polegało na zahaczeniu ptaszka w właściwościach
    > druku "konwertuj do rastra przed drukiem" (albo jakoś podobnie), wtedy
    > druk poleciał natychmiast.

    No i pomyśleć, że te wszystkie postscripty, a wcześniej fontowe języki
    opisu strony, wymyślono między innymi po to, by nie trzeba było przesyłać
    do drukarki całej bitmapy strony. Miałem kiedyś LBP8 Cannona, matekę
    wszystkich drukarek laserowych. Język miała tragiczny, więc w zasadzie
    jedynym sposobem wydrukowania czegoś, co miało wygląd, było przygotowanie
    strony nazewnątrz i wysłanie jej rastra. To "natychmiast" trwało wtedy
    ponad minutę.

    --
    Jarek