  • Data: 2007-12-25 14:54:35
    Temat: Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    jaki pisze:

    > Z ciekawości, dajesz gwarancje klinetom na Polske?
    > Czyli dzwonia do Ciebie, jak wylacze swoj serwer w szafie?

    masz choć jednego Klienta czy tak tylko pieprzysz, żeby pogadać ?
    Jest pewna różnica między serwerem w twojej szafie a np. kernel.org z
    którego leci sobie max 100KB.

    > Piszesz o GTS a mowa o GTSE!

    chciałem zauważyć, że czegoś takiego jak GTS nie ma chyba od roku/dwóch
    (popraw mnie jeżeli pomyliłem okres) ?
    stwierdzeni GTS było WYŁĄCZNIE skrótem myślowym - chodziło o GTSE bo coś
    takiego INSTNIEJE w odróżnieniu od GTS (bez E)

    Wojtek