  • Data: 2007-12-25 15:34:26
    Temat: Re: Tak dziala 20Mbitowe lacze z GTSE
    Od: jaki <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > masz choć jednego Klienta czy tak tylko pieprzysz, żeby pogadać ?

    A moj wujek to zlowil TAAAKA rybe!
    A na powaznie, to nie targ rybny tylko grupa tematyczna.

    > Jest pewna różnica między serwerem w twojej szafie a np. kernel.org z
    > którego leci sobie max 100KB.

    Buhaha! A jaka?

    A i jeszcze jedno, wypunktowujesz w jakims załączniku do umowy takich
    heniutkow jak ja? tzn takich co maja "serwer w szafie"? Masz taka liste?
    udsotepnisz? Mysle, ze byłoby bardzo ciekawie!
    :)

    > chciałem zauważyć, że czegoś takiego jak GTS nie ma chyba od roku/dwóch
    > (popraw mnie jeżeli pomyliłem okres) ?
    > stwierdzeni GTS było WYŁĄCZNIE skrótem myślowym - chodziło o GTSE bo coś
    > takiego INSTNIEJE w odróżnieniu od GTS (bez E)

    Widze, ze GTS i GTSE to dla Ciebie jeden pies
    nie to co serwery szafowe i typu kernel.org.

    Dobra, EOT