  • Data: 2014-08-21 20:02:16
    Temat: Re: Taka sytuacja (pieszy + samochód)
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-21 19:17, k...@g...com pisze:
    > Nie na złość a żeby pokazać ze jest przynajmniej jedna grupa ludzi
    > która potrafi się dogadać. Po roku dziewięćdziesiątym władza
    > zlikwidowała siebie czyli wroga ludu. Oczywiście tak że władza
    > pozostała władzą ale żadne protesty jej nie dotyczyły. Kiedyś była
    > okazja jak protestowali motocykliści żeby mniej płacili za autostrady.
    > Autostrady w Polszcze strasznie drogie w stosunku do realnych
    > zarobków. Idea płatnej autostrady polega na tym że klient ma dojechać
    > szybciej zużywając mniej paliwa. I to różnicą w kosztach paliwa ma się
> [...]
    A później pieszy stoi 30min bo nikt się nie zatrzyma, nawet ten co
    skręca i ma obowiązek.
    Fajnie ....
    W takim razie upierniczać lusterka tym co parkują na chodniku i nie
    zostawiają 1,5m wolnego dla pieszych.
    Jak się takiemu nie chce zaparkować po drugiej stronie ulicy gdzie ma
    80% parkingu wolnego to nich cierpi...
    A jak już się nauczy parkować to też poczeka 30 min na przejście na
    drugą stronę i 30 min na powrót.
    Aha i od razu odchować auto jegomościa co włączy awaryjne za B36 aby
    "wyskoczyć" po gazetkę lub
    papieroski do kiosku, no w końcu to tylko chwilka.

    Taka polska mentalność... a może tylko idioci.

    Żyj i daj żyć innym, przepuszczenie co kilka aut pieszych nie spowoduje
    zakorkowania a każdy dojdzie/dojedzie szczęśliwy.

    --
    --- xyz