  • Data: 2018-01-16 17:17:36
    Temat: Re: Tani telefon w T-mobile ?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co przenosić się do innej sieci, aby potem wrócić do TM do nędznej
    > i krótkiej promocji?
    żeby było tanio. W tytule postu jest słowo "tanio"

    > Lepiej przenieść się raz a dobrze, i wybrać ofertę,
    > w której przy takim profilu dzwonienia będzie się miało numer bezpłatnie
    > "na zawsze" (a przynajmniej na bardzo długo, do czasu wycofania danej
    > oferty z działania).

    Wszystko zależy jak definiujesz "lepiej". LEpiej się kupuje w drogich
    sklepach, bo inni widza że mnie stać. lepiej się buduje domy o
    skomplikowanej bryle, bo widać że jestem bogaty, a że potem cieknie,
    albo kredyt na całe zycie....
    Ja tak nie myślę, jeśli usługa firmy a i firmy b jest sobie równa, to
    biorę to co tańsze. Fremium jest ok, sam korzystam, ale pół godziny
    rozmów na głownym telefonie - to jest porażka. czasami jak chcę się
    dodzwonić do lekarza dłużej czekam

    ToMasz